Miercurea fără cuvinte (10)

Zamfir, pipa şi fumul😀

44 de gânduri despre “Miercurea fără cuvinte (10)

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte (1) | Betivul de cuvinte

  2. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (15)

  3. Pingback: Proiectul ZAMPObloguri

  4. Promit că, în ziua în care nu va ploua şi vom merge, cu Ulise, la mure, voi lua cu mine pipa şi leptopiseţul şi vă voi povesti despre cum se … pipăie!
    Într-adevăr, fumatul pipei este un adevăat ritual şi necesită multe chestii care nu pot fi lăsate la întâmplare.

    1. #petre: Nu e bine să judecăm pe alţii şi nici nu mă interesează părerea lu Gelu despre Zamfir. Sintem o ţară liberă şi avem păreri diferite. Multă sănătate

      1. Din cate cunosc, fumatul pipei cere niste cunostinte legate de introducerea tutunului in pipa (dozaj, distributie samd) si nu numai. Poate ne spune Zamfir cate ceva…🙂

  5. ddecat tigara dupa tigara mai bine o pipa si buna!are un aer mai filofizc…prietenul tau!pipa lui Zamfir ;)merge la o campanie antifumat.,mie mi s-a stricat aparatul foto si off Doamne abia m-am inscris in concurs

  6. Salutere Zolty !
    Foarte sugestivă fotografia ! Dealtfel foarte reuşită ! aviz amatorilor !
    Sunt fumător si euşi deaceea ştiu că ce se vede deasupra capului nu-i fum ci doar gânduri sugestive ale unui om preocupat de adâncimea unor probleme de el ştiute ! Nu vreau să cred că acela-i soarele sau poate o lumină prea puternică . Am voie azi să văd ce vreau !
    Felicitări Zamfir-ule !

  7. Mi-ai tăiat capu’, Zolty?!

    Pentru liviu radulescu: Pe când te voi auzi – cu aceeaşi vehemenţă – clamând: interzis alcoolul, minciuna, nesimţirea?! Sau … pardon: acelea-s virtuţi, nu vicii, cum este fumatul?!

  8. Păi nu prea am… cuvinte! Am admirat la un amic acum câţiva ani un volum despre feţe şi tipuri umane. De atunci, îmi place să urmăresc chipurile, să încerc să le înţeleg expresivitatea.

Lasă un răspuns

