În Tabără la Mărişel (6)

Sall, Joi seara a fost focul de tabără😀 , aproape să nu mai fie, din cauză că a plouat pînă după ora 22. Toţi eram cu părere de rău, dar după ora 22, sa oprit ploaia şi noi normal că ne-am bucurat că reuşim să facem focul de tabără pe care-l aşteptam toţi şi pozele pt. amintiri din prima mea tabără😀 . Focul sa aprins repede şi ardea pînă la cer, era foarte frumos şi cald în jurul lui. Am ieşit toţi afară să ne minunăm şi să facem poze, că cine ştie cînd mai vedem aşa un foc de tabără frumos. Pt. mine era şi primul foc de tabără şi am reuşit să fac poza asta fix cînd sa-u dărîmat lemnele arzînd. Eu cu telefonul, dacă fac poze noaptea nu se vede nimica, nu avea rost să fac poze, aşa că am lăsat pe alţi să facă😀 .Se vede mult mai bine decît cu telefonul meu. Au făcut poze mai multe, dar atita am primit eu. Mult nu a durat bucuria noastră mult pt. că ploaia şi-a făcut iar apariţia şi ne-a trimis înăuntru. Puţin dezamăgiţi, dar fericiţi că am reuşit totuşi să facem focul de tabără şi a fost frumos şi aşa am intrat în cabană, am mai stat cu speranţa că poate se opreşte ploaia şi am povestit, dar mai tîrziu au plecat lumea la somnik, că ziua următoare era de plecare………Multă sănătate

                       va urma

P.S. Cele trei link-uri :D  http://groparu.ro/    http://www.visurat.ro/

http://www.visurat.ro/2011/06/30/curiozitate-18/

6 gânduri despre “În Tabără la Mărişel (6)

Lasă un răspuns

