Aici e foarte fain!

Subsemnatul Zamfir, Prieten al lui Zolty, conform înţelegerii noastre prealabile, consemnez aici ce am discutat cu Zolty, prin telefon, ca să ştiţi ce şi cum e cu el în aceste zile de tabără. Totodată, voi marca şi comentariile ca aprobate, urmând ca titularul să răspundă la ele atunci când va reveni la sediul din Bogata City.

Aici e foarte fain! – a fost prima declaraţie.
Apoi, am obţinut şi alte informaţii:
A plouat ieri toată ziua, acum e fain, Soare cu nori.
A plouat tot drumul şi pe autostradă şi de la Gilău înspre munţi.
Este superfain … n-am cuvinte!
E pădure multă – câtă n-am văzut nici la televizor!, aer proaspăt şi rece, mă simt de parcă am mâncat bomboane mentolate.
Am avut parte de o primire frumoasă, mâncarea e bună – azi am primit ciorbă de fasole verde, piure şi friptură!
Suntem vreo 60 – 70 persoane, vreo 10 – 12 suntem cu cărucioare, alţii fără, 2 – 3 copii, mulţi voluntari şi însoţitori.
Ieri am avut o şedinţă de cunoaştere.
Salutări, tuturor.

Zolty promite că va posta foarte multe poze, la întoarcere, pentru că şi-a pus un card de 4GB la mobil! „Pozez orice mişcare!” – mi-a declarat el, la încheierea discuţiei noastre.
Concluzia este foarte simplă:
Zolty este la înălţime! Şi este foarte fericit!
Era atât de surexcitat încât … a uitat să transmită salutări speciale lui Ulise!

– pentru Zolty Bogata, a consemnat Zamfir Turdeanu’

Link-uri:

Notă: pentru că mulţi confundă Bogata lui Zolty cu Bogata de Mureş, vă ofer harta lămuritoare:

3 gânduri despre “Aici e foarte fain!

  1. luminita

    Salut, Zamfir!
    Transmite-i distractie maxima lui Zolty din partea mea, te rog.
    PS: cine are grija de Bucsi?????
    (sper ca n-am gresit iar numele catelului 😆 )

Lasă un răspuns

