Am plecat în prima mea tabără :D

Sall, după cum vă spuneam Luni plec în tabără chiar azi😀 , este prima mea tabără din viaţa mea (a trebuit să aştept aproape 37 de ani să plec într-o tabără😀 ) şi sper că nu e ultima. Eu chiar mă bucur că plec, mai văd şi eu lumea, locuri noi. Sper să fie frumos acolo la Mărişel şi să pot vizita locurile, de aceia merg cu căruciorul electric, să nu-l chinui pe Andrei pe acolo pe dealuri în sus😀 . Şi aşa voi fi şi eu mai independent, aşa îmi place mie. După cum am înţeles la Mărişel nu prea este semnal orange şi nici internet aşa că dacă vreţi să luaţi legătura cu mine îmi lăsaţi mesaj pe mesageria vocală şi cînd găsesc semnal vă sun şi vorbim😀 . La întoarcere pe Vineri 01.07.2011 vă povestesc cum a fost, pînă atunci multă sănătate.

Aaaaaa, era să uit, pt. ce-i ce mi-au cerut cont PayPal , am reuşit să-l facem şi este activ, dacă vă uitaţi pe prima pagină al blog-ului sus în dreapta cine-va vă face cu mîna😀

P.S. Cele trei link-uri😀

http://tudorgalos.ro/2011/06/discriminez-deci-exist/

http://marius.wirelessisfun.com/2011/tvdece-isi-face-blogroll/

http://www.robintel.ro/blog/social/o-casa-se-face-caramida-cu-caramida/

 

12 gânduri despre “Am plecat în prima mea tabără :D

  1. E bestial la Mărișel. Mi-am petrecut o vacanță de Crăciun + revelionul într-o cabană de acolo. Asta se întâmpla acum 5 ani. E foarte frumos acolo. Distracție plăcută.

Lasă un răspuns

