A fi handicapat, nu e o prostie

Sall, azi am văzut la Groparu pe blog un articol care ma şocat, despre o persoană aflată în situaţia mea, vezi aici . La noi e posibil orice, parcă ar fi ţara tuturor posibilităţilor în sensul negativ. O persoană cu dizabilităţi a dorit să meargă la un club,  la intrare i-a fost refuzat accesul , pe motiv că le provoacă disconfort celorlalţi clienţi şi tot felu de alte motive inventate de iei. Este mare păcat că o persoană cu dizabilităţi care ar vrea să mai iasă puţin dintre patru pereţi, să mai vadă lumea, să intre într-un club, un cinematograf, este refuzat aşa în halul ăsta. Mulţi nu au posibilitatea să iasă cu lunile sa-u cu anii că nu are cine sa-i coboare cîteva etaje, trebuie cel puţin doi oameni sănătoşi să cobore, la urcare este şi mai greu. Şi cînd îi oferă cineva acestă ocazie şi ajunge acolo, îi  este refuzată intrarea cu nesimţire şi rămîne omul foarte dezamăgit, după ce că avem o viaţă aşa de grea cu multă suferinţă, neajunsurile de zi cu zi, statul ne face zilele tot mai grele şi mai ales nesimţitul de BOC, cu ideile lui de ieşit din criză pt. care şi noi suferim, se găsesc şi alţi care să ne o facă şi mai grea, dar oare sa-u gîndit iei cum e o viaţă într-un cărucior cu rotile? nu cred, azi eşti bine sănătos, dar mîine nu se ştie nici o dată ce se poate întîmpla, Doamne fereşte să fie cineva înntr-o situaţie de asta, doar atuncea ne ar înţelege. Mai vreau să le transmit celor de la Heaven Studio Timişoara următoarele cuvinte, poate vor învăţa ceva din cuvintele aste-a. Noi nu am ales să fim aşa, sa întîmplat pur şi simplu şi nu avem de ales, dacă era la alegere, cine ar alege o viaţă aşa?? sînt sigur că nimeni. Şi noi am fi vrut o viaţă normală, cu familie, copii şi de ce nu şi cu nepoţi şi nu cu suferinţe şi vise ne realizabile. Îmi mai zice cîte un dobitoc fără minte aşa; ce bine ţie mă Zolty, şi îl întreb, de ce mi-e aşa de bine?? :(  , păi stai toată ziua şi nu trebuie să lucrii nimic şi il întreb eu, ai face schimb cu mine dacă sar putea? şi nu mai zice nimic. Dar în tot răul, există şi oameni buni pe acest Pămînt dornici să ne ajute şi să ne aline puţin din suferinţă şi am dovezi, sînt foarte surprins şi nu mă aşteptam la asta, uneori şi intenţia contează foarte mult. Multă sănătate

P.S. Cele trei link-uri😀

http://www.visurat.ro/2011/06/20/redescoperim-romania-pe-doua-roti/

http://www.andreicrivat.ro/2011/06/20/romania-pe-2-roti/

http://www.adihadean.ro/2011/06/postare-cu-%C8%99tiri-%C8%99i-linkuri-importante/

10 gânduri despre “A fi handicapat, nu e o prostie

  1. Andrei

    „ce bine ţie mă Zolty, şi îl întreb, de ce mi-e aşa de bine??😦 , păi stai toată ziua şi nu trebuie să lucrii nimic şi il întreb eu, ai face schimb cu mine dacă sar putea?”

    Cine e idiotul care macar isi permite sa glumeasca asa? Inseamna ca in loc de creier nici macar tarate nu are!

  2. Salutare Zolty !
    Omul este condus de raţiune în simţuri şi comportament iar când raţiunea nu-l caracterizeză se comportă asemeni animalelor ce resping semenii cu probleme .
    Omul prin definiţie nu înseamnă aspect . Este un amalgam de sentimente, suflet,cunoştinţe , în principal raţionament .Nu poţi fi supărat pe soarta unui om .

    Nu fi supărat , aceste specimene sunt peste tot şi nu merită să fii necăjit din pricina lor !

  3. mrn200v

    Dragă Zolty, ăştia sunt oamenii de azi, nu numai din România, oamenii egoişti şi crescuţi fără credinţă în Dumnezeu, oameni care nu au o scară a valorilor. Nu te necăji şi păstrează-ţi sufletul curat, aşa cum ţi-e felul.

Lasă un răspuns

