Merg în Tabără

camera la Mărişel
camera la Mărişel

Sall, păi acum că a venit vacanţa de vară, copii care au fost cuminţi şi au învăţat bine😀 mreg în excursii şi tabere la munte şi mare. Că veni vorba de tabără la munte, eu nu am fost nici o dată în vreo tabără😦 , păi cine să mă ducă pe mine, cui îi trebuie năcaz pe cap? cu mine sînt ceva probleme, aşa că nu ma dus nimeni cu toate că îmi doream foarte mult acest lucru. Anul trecut aproape reuşisem să plec în tabără la Vărmaga, Jud. Hunedoara, era totul rezolvat, dar din nişte probleme personale, în ultimul moment a trebuit să renunţ, nu mi-a fost uşor dar a trebuit să renunţ😦 . Anul acesta mi sa mai oferit încă o ocazie de a merge în tabără la Mărişel Jud. cluj în Munţii Apuseni, adică la munte la altitudinea de 1.200m. Tabăra este organizată de Caritatea şi este pt. persoane cu dizabilităţi şi nu numai, este în  perioada 25.06-01.07.2011 . Sincer este un lucru deosebit să te invite cine-va într-o tabără şi să nu te coste nici un ban😀 şi mai ales că sîntem şi cu dizabilităţi, am înţeles că vom fii mai multe persoane în cărucioare, dar nu-e nici o problemă pt. ei că sînt şi voluntari acolo care să ne ajute dacă e nevoie. Vom merge eu, Andrei şi prietenul Dorin, pe noi ne coastă preţul transportului pînă la Mărişel, 80 km. De abia aştept să vină ziua de 25.06 Sîmbătă să mergem în tabără😀 . Mai multe cînd ne întoarcem din tabără, multă sănătate.

P.S. Cele trei link-uri😀

http://balaurdegradina.wordpress.com/2011/06/13/2255/

http://www.andreicrivat.ro/2011/06/13/arta-de-a-critica-aiurea/

http://silavaracald.cotcodacii.ro/2011/06/15/strop-cu-strop/

17 gânduri despre “Merg în Tabără

  1. monik

    Distractie placuta!!!!!!!!!!!!!!!!! nu uita pasta de dinti (care se aplica pe clanta usilor), pistoalele cu apa, solnitele cu sare in loc de piper, ulei in loc de otet, sunt bune chiar si zaharnitele cu sare. :)))))
    Abia astept sa povestesti tot tot tot ce s-a intamplat!

  2. Pingback: Zolty din Bogata « Supravietuitor's Blog

  3. Pingback: Zolty din Bogata « my heart to your heart

  4. Mă bucur pentru tine, Zolty! Mă bucur chiar mai mult decât dacă aş merge eu în tabără!!! Abia aştept să ne povesteşti cum te-ai distrat, ce ai văzut, ce ai făcut pe-acolo!!!

Lasă un răspuns

