Parfumul Florilor (2)

Sall, avind în vedere că va-u plăcut ultimele poze cu flori din ultima postare 😀 , şi unii dintre voi mia-ţi cerut să mai pun poze şi cu alte flori, acum sînt multe flori frumoase, mai greu este să ajung eu la ele 😀 . După cum vam mai spus, nu-i place la toată lumea să le pozez florile, parcă sar temea de ceva, alţi chiar se bucură şi sînt foarte amabili cînd le spun că vreau să pozez florile şi să le public                                            la mine pe blog-ul meu să vadă şi alţi frumuseţea de flori. De data asta am pozat şi alte flor, trandafirii au început să le cadă petelele, dar am observat că sînt alţi boboci care încurînd vor înflori. Acum nu vreau să fac reclamă, dar ce ziceţi voi de poza de mai jos?

La mătuşa IRINA
La mătuşa IRINA

Frumos, nu? Multă sănătate

P.S. Cele trei link-uri 😀

http://morosan.eu/campanii/consolidarea-lui-zolty/

http://haotik.ro/2011/06/13/sa-ajutam-un-om-bogat.htm

http://danielrus.ro/2011/06/13/noi-nu-l-am-uitat-pe-zolty-voi/

9 gânduri despre “Parfumul Florilor (2)

  1. Pingback: ZOLTY - De la Teo Negură, citeşte şi dă mai departe !

  2. Pingback: Zâmbeşte-mi! « Teo Negură

  3. luminita

    Salutari !
    Zolty, cum il cheama pe cainele vostru?
    Eu am crezut ca Ulise e numele lui, de aceea te rugasem sa ai grija de el,
    dar se pare ca am inteles gresit.
    Mai trec sa vad daca mi-ai raspuns.
    Numai bine!

  4. Ai avut noroc: dacă nu ar fi fost Ulise muşcat de picior de un câine rău, dacă eu nu aş fi avut o băşicuţă în talpă şi dacă nu s-ar fi prognozat ploaie, veneam la tine ca să-ţi vedem florile. Mulţumesc pentru postre

Lasă un răspuns

