A venit vacanţa, cu trenu de Franţa

Sall, de azi începe vacanţa mare, bucuria copiilor care sa-u săturat de atîta şcoală şi învăţat. Majoritatea nu-şi dau seama de rostul şcolii, doar cînd se fac mari şi au un loc de muncă bine plătit şi nu trebuie să lucreze muncă fizică, stai într-un birou şi dai ordine la toţi şi vine sararul mare😀 , dar numai cu şcoală poţi ajunge aşa, atunci înţeleg iei rostul şcolii. Şi eu am fost la şcoală, nu multe clase că nu sa putut şi nici nu am vrut, pt. că era foarte greu şi foarte rău la Jucu, dar despre asta vă voi povesti mai în detaliu în curînd. Îmi aduc aminte şi de cîteva versuri pe care le ziceam cînd venea vacanţa😀 care erau aşa; A venit vacanţa, cu trenul de Franţa, hai copii la joc, cărţile pe foc, mai de parte nu mai ştiu. Am mai multe clase ca trenul viteze ( două clase ca trenul viteze😀 ). Chiar mă pot compara cu o maşină, (am şase clase, ca maşina viteze😀 ) cu toate că din clasa a şasea am fost ca maşina în marşalier😀 . Dar ce vreau să vă spun acum este că, ce mult aşteptam vacanţele cînd eram la şcoală şi mai ales vacanţa mare, cîte planuri ne făceam, eram bucuroşi că mergem acasă, majoritatea mergeam acasă, dar mai erau şi cîţi-va care nu aveau părinţi şi tot acolo rămîneau şi în vacanţe şi măcar în vacanţe primeau mîncare pe săturate, în timpul şcoli eram toată şcoala la regim😀 . După mine de obicei venea Bunica şi cu un Unchi, ( că tata avea alte treburi mai inportante de făcut, de exemplu cum săşi găseastă o femeie şi nu să vadă de ce-i trei copii ai lui ) pt că trebuia să mă care cine-va în spate, eu nu puteam merge, şi întotdeauna veneau după mine mai repede cu două săptămîni să înceapă vacanţa şi plecam în vacanţă primul din clasă, dar într-un an din cauza unor probleme, nu au reuşit să vină aşa de repede după mine am plecat ultimul, ţin minte că a venit după un coleg să-l ducă acasă fratele lui mai mare, cînd la văzut colegul meu pe fratele lui a început să plîngă, eu l-am întrebat de ce plînge şi mi-a răspuns că de bucurie, atunci nu l-am înţeles cum poate plînge de bucurie, l-am înţeles doar cînd iam văzut că au venit după mine o Mătuşă şi Unchiu şi am plîns şi eu de bucurie, deja eram convins că voi rămîne la şcoală şi în vacanţă, au venit după o săptămînă de cînd se dăduse deja vacanţa. Nu au putut veni după mine că se-n bolnăvise Bunica şi trebuia să aibă cine-va grijă şi de ea şi de animalele pe care le avea, eu ori cum aveam unde dormii şi trei mese asigurate pe zi la şcoală şi cînd sa-u mai rezolvat problemele au venit şi după mine, am recuperat cînd a început următorul an şcolar😀 . Vacanţă plăcută copiilor şi nu numai lor. Multă sănătate

P.S. Cele trei link-uri😀

http://www.radovicescu.com/2011/altii/3869

http://groparu.ro/haideti-sa-l-consolidam-pe-zolty-update-1/

http://www.gabrielursan.ro/2011/06/12/cel-mai-ambitios-blogger-din-blogosfera/

 

6 gânduri despre “A venit vacanţa, cu trenu de Franţa

  1. luminita

    Zolty,
    imi pare bine ca te-am cunoscut.
    Adica te-am vazut in filmele de la postarea cu Proiectul , te-am auzit vorbind asa…. frumos, si cumpatat, si cu buna cuviintza….si vreau sa-ti spun ca esti un om deosebit . Bun si deosebit.
    Si ma bucur ca Radu Bazavan a pus la cale trebusoara asta faina cu consolidarea casei voastre.
    Eu o sa va tin pumnii de aici de unde sunt, departe de tara, si sunt sigura ca o sa reusiti sa terminati ce v-ati propus.
    Salutari si fratelui tau!
    Si sa aveti grija si de Ulise, ca altfel ma supar rau.
    Sanatate si cate un strop de fericire in fiecare zi !

Lasă un răspuns

