Parfumul florilor (Trandafirii)

Sall, cum vam spus data trecută aici, pînă la urmă am reuşit să fac nişte poze foarte frumoase despre florile mele preferata Trandafirii. În general toate florile îmi plac şi fiecare are farmecul lui, dar trandafirul are ceva mai deosebit😀 . Îmi place şi parfumul lui, e foarte deosebită şi de asta îmi place.   Am văzut la cîţva vecini de ai mei în grădini şi am reuşit să fac aceste poze care zic eu că au reuşit destul de bine😀 . Acum nu-s eu fotograf, dar……..mă descurc. Şi cu această ocazie am încercat să pun pozele mai diferit ca de obicei😀 .Poate vă plac şi vouă florile şi mai ales trandafirii😀 . Pe viitor am să încerc să fac poze şi la altfel de flori de sezon şi nu numai, am observat că oamenii au multe flori în grădini de diferite feluri şi culori care de care mai frumoase, unele nu au mirosul prea plăcut, dar vorba aia; nimeni nu-i perfect😀 . Multă sănătate

P.S. Cele trei link-uri😀

http://groparu.ro/haideti-sa-l-consolidam-pe-zolty/

http://www.pixelulalbastru.ro/2011/06/un-caz-umanitar-care-mi-a-atras-atentia/

http://zamfirpop.com/blog/2011/06/10/groparu-a-dat-alarma/

 

 

 

 

 

6 gânduri despre “Parfumul florilor (Trandafirii)

Lasă un răspuns

