Cu ajutorul vostru, voi reuşii

Sall, prin Toamnă vă povesteam cum am reuşit cu ajutorul unor prieteni, să-mi izolez o parte al casei în care locuiesc înpreună cu Andrei, ca să avem o Iarnă mai uşoară  şi uşoară a fost vezi aici, aici şi aici.  Am avut căldură ca Vara😀 , nu am simţit frigul ca în ani trecuţi. Tot în Toamnă am primit promisiunea ca la Primăvară să continue lucrările, binenţeles cu ajutorul oamenilor şi al banilor care se strîng, pt. consolidarea case-i care are foarte mare nevoie de consolidare, vezi aici despre ce e vorba. Aşa cum mi-a promis Radu ( groparu.ro ) azi a început campania de strîngere de fonduri

Haideţi să-l consolidăm pe Zolty!

şi vă rog şi pe voi ce-i care puteţi sa-u doriţi să mă ajutaţi cu cît doriţi, aveţi aici contul în care puteţi dona cît doriţi, fără obligaţii  în contul RO14INGB0000999900198927  titularul prietenul nostru Attila Ilyes.  De asemenea, vă rog să şi preluaţi această ştire pe blogurile voastre, mă puteţi ajuta şi în felul ăsta, poate vede un om cu suflet mare, mai multe informaţi şi oferte😀 găsiţi la groparu. Multă sănătate

13 gânduri despre “Cu ajutorul vostru, voi reuşii

  1. Pingback: Cel mai ambitios blogger din blogosfera | Gabriel URSAN

  2. Pingback: Ham! Ham! Zolty! « Ulise al II-lea – blog canin

  3. Andrei

    sa-ti dea Dumezeu sanatate tie si prietenilor tai , si putere sa duceti la bun sfarsit tot ce v-ati pus in plan! Banii se vor strange, stai fara grija!

  4. Pingback: Consolidarea lui Zolty « Florina Lupa Curaru

  5. Pingback: Actiunea “Consolidarea lui Zolty” « blogu' cu Borderline

  6. Pingback: Groparu a dat alarma

  7. Începusem să mă mir că au uitat de Zolty. Bine că m-am abţinut. Ulise mă tot liniştea: lasă că nu îngroapă Groparu povestea cu Zolty al nostru! Important e să ne apucăm iar de clacă.

Lasă un răspuns

