Parfumul florilor

Sall, în perioada asta al anului sînt foarte multe feluri de flori în grădinile oamenilor din faţa case-i la fiecare. De exemplu uite aceste flori care nus cine şti ce frumoase, dar au un parfum deosebit de frumos, se simte de la distantă de 10-15m, mi-e îmi place foarte mult mirosul lor. Eu cînd merg la plimbare şi mai ales cînd merg la mătuşa Irina, eu merg pe trotuar, ( bine-n ţeles pe unde pot urca şi coborî ) .Mergînd pe trotuar eu mai fac cîte-o poză la florile oamenilor din grădinile pe unde trec eu, acuma nu pot intra la fiecare în curte să fac poze la flori 😀 , la uni nici nu le place, alţi pun atîtea întrebări de renunţ singur 😀 , aşa că fac pozele cum pot şi nu am treabă cu nimeni, nu 😀 Mi-e îmi plac florile, dar cel mai mult îmi plac Trandafiri, sînt flori mai deosebite faţă de celelalte.Pe data viitoare încerc să fac nişte poze cu Trandafiri de mai multe feluri. Multă sănătate.

P.S. Cele trei link-uri 😀   http://andibob.wordpress.com/

http://florinapacuraru.wordpress.com/    http://raidarbuni.blogspot.com/

5 gânduri despre “Parfumul florilor

Lasă un răspuns

