A venit Vara :D

Sall, de cîteva zile a venit însfîrşit şi remea caldă şi frumoasă. De mult aştept asta, m-am tuns chel, e aşa de bine cînd suflă vîntul pe chelie 😀 . e foarte plăcut şi de aceia m-am tuns aşa 😀 . În fiecare Vară mă tund aşa pt. că e cald. În urmă cu mulţi ani îmi iera ruşine să mă tund chel, nici nu vreoiam să aud de aşa ceva. La şcoală la Jucu, eram tunşi chel toţi copii, fie Vară, fie Iarnă.Iarna ne era foarte frig la chelie cu tot cu căciulă, dar acum mă tund de plăcere 😀 , atunci eram obligaţi şi era şi o ideie bună pt. că uni copii veneau şi cu fotbalişti în cap ( aşa ziceam la păduchi ) şi aveau zeci de echipe în cap 😀 , de asta ne tundeau pe toţi chel. Acum mă tund din proprie iniţiativă şi aşa vestesc eu venirea perioadei calde. Am stat la Soare în tricou cu mîinică scurtă să mă bronzez şi io pe braţe şi acum mă ustură de nu mai la umbră pot sta 😀 . Multă sănătate

P.S. Cele trei link-uri 😀      http://cristinatm.net/

http://florinapacuraru.wordpress.com/   http://aefcfoto.blogspot.com/

15 gânduri despre “A venit Vara :D

  1. Feri

    Nu multi stiu detalii din casele de copii. Io as zice ca ai avea ce scrie amintiri din vremea aia.. altele de ce ai scris pana acum. sigur ca ai in cap multe din ele.

Lasă un răspuns

