Eu la ştirile protv

Sall, într-o seară ma sunat cineva care sa prezentat ca reporter protv ( nu mai reţin numele lui ). La prima vedere am crezut că iar vrea să-mi tragă cineva o ţeapă şi iam zis din start că no să-i meargă treaba ( ca cel păţît nu ştie nimeni 😀 ). Mi-a zis că nu e vorba de aşa ceva, el face un reportaj despre internet şi cum am plătit eu şi alţi pt. internet şi nu-l puteam folosi. A găsit pe net despre mine cum am făcut mai multe reclamaţii pe diferite site-uri să mă ajute cineva, nu mai ştiam la cine să apelez.

În 2008, în luna Mai mi am luat pt. prima dată şi eu net mobil de la vodafone, (la noi în Bogata nu este cablu) singura opţiune este net-ul mobil, am făcut contractul pe 2 ani ca să îmi dea modemul gratis. După ce că mergea dezastru de rău şi stăteam o grămadă pînă îmi deschidea o pagină, pe youtube stăteam de mă uram pînă se încărca să văd şi eu ceva. Dar problemele au început din toamna anului 2009 prin Octombrie cînd mi sa stricat prima dată modemul, la-m dus personal la reparat cu gîndul că dacă mă vor vedea pe mine or să mă ajute cu un modem de schimb pînă vine cel stricat de la reparet, dar nici vorbă, pe motivul că nu mai au modemuri pe stoc şi să aştept 30 de zile pînă vine de la Bucureşti de la reparat, după aproape 30 de zile am fost sunat, a fost Andrei după modem, la-m instalat, a mers vreo 10-15 min şi iar sa stricat, iar la-m trimis la reparat şi aşa am făcut toată Iarna era tot la reparat, dar abonamentul de 460.000 lei îl plăteam în fiecare lună şi eu nu aveam net. Sunam la vodafone din Turda şi îmi spuneau că nu au ce face, că îmi fac reducere la abonament, adică să nu plătesc în perioada cînd e modemul este la reparat, dar factura continua să vină, normal că mă minţeau, pînă la urmă nici la telefon nu îmi mai răspundeau. Am vrut să renunţ la contract, dar nu sa putut pt că cereau o sumă foarte mare pt. asta, am sunat şi la serviciul clienţi, tot nimic şi plăteam în fiecare lună fără să am net, mă rugam la D-zeu să reuşesc să scap de vodafone şi să nu mai aud de iei. Spre sfîrşitul contractului au mai avut şi tupeu să mă sune ca să-mi facă o ofertă ca să prelungesc contractul cu iei nesimţiţi au mult tupeu. Eu deabia am aşteptat să scap de iei, nici nu mai vreau să aud de vodafone, de cîtă suferinţă am avut din cauza unor angajaţi incompetenţi.

Cu această ocazie am apărut şi la ştirile protv 😀 vezi aici

P.S. Cele trei link-uri 😀  http://calinhera.wordpress.com/

http://bloguldindrumultaberei.blogspot.com/#axzz1BTPmwnej

http://obisnuit.eu/

Un gând despre “Eu la ştirile protv

  1. Pingback: Andreea Antonescu a născut o fetiță | StirileMedia.ro

Lasă un răspuns

