Început de Mai

Sall, luna Mai a început naşpa din cauza vremii. De 1 Mai am vrut să fac o plimbare pînă la Mănăstirea Mihai Vodă , dar după cum ştiţi nu am reuşit din cauza vremii. Şi bine că nu m-am dus că mă prindea şi ploaia pe drum şi făceam şi o baie ne dorită 😀 . A plouat destul de bine în chiteva reprize.Sa făcut şi noroi, dar a fost foarte bine venită pt. culturile din grădini şi mai ales pt. legume, acum cresc mult mai bine. Dar după ploaie sa răcin neobişnuit de tare, a început şi vîntul să bată, uneori foarte tare. Sa răcit afară de parcăera sfîrşitul luni Noiembrie şi nu începutul luni Mai, aşa a fost în toată ţara şi nu numai la noi. În zonele montane a şi nins. Sincer a fost foarte frig, am stat tot în casă zilele astea, a mai fost şi două zile cu soare şi vînt puternic, mai ieşeam cîte o oră afară dar înbrăcat bine, cam aşa 😀 Sîmbătă şi Duminică nu am ieşit deloc afară, a fost foarte frig, erau cîteva grade doar. Se zice că Luni nici iarba nu creşte, dar de azi după masă sa mai încălzit şi a fost bine afară, am stat pe afară pînă cînd aproape sa întunecat. Multă sănătate

P.S. Cele trei link-uri 😀    http://catilupascu.wordpress.com/

http://lenesu.info/        http://ziarul21.ro/blog/marian/

8 gânduri despre “Început de Mai

  1. Cristi

    O sa se incalzeasca saptamana asta. Astazi deja a fost mai cald la Bucuresti. Mai avem un pic si scapam de frig! 🙂

Lasă un răspuns

