Zamfir şi Ulise, în vizită

Zamfir
Zamfir

Sall, azi nu am putut ieşii la plimbare pt. că a fost foarte frig afară. Joi şi Vineri a bătut vîntul tare şi a fost soare, se putea sta pe afară, dar azi a fost vîntul mai puternic şi nici soare nu a fost, a fost frig ca pe la sfîrşitul luni Noiembrie. Am preferat să stau în casă la căldură 😀 , nu are rost să stau afară în frig deageaba cînd pot sta la căldură. Îmi trece mai greu ziua că m-am obişnuit să ies pe afară aproape zilnic, e vorba să se încălzească vremea de săptămîna viitoare 😀 , vom vedea şi asta.

Zamfir şi Ulise
Zamfir şi Ulise

Azi pe cînd am văzut ce vreme era afară mă gîndeam ce o să fac să treacă vremea mai repede, dar pe la amiază au venit doi blog-ări celebri Zamfir şi Ulise la mine în vizită de scimb de experienţă 😀 , pt că eu am ce învăţa de la Zamfir, el de la mine nu prea 😀 . Contează că de fiecare dată mai învăţ cîte ceva şi aşa mă mai perfecţionez şi eu, vorba aia: omul cît trăieşte tot învaţă şi cînd moare, tot prost moare 😀 . Dar azi Zamfir nu a fost prea inspirat cu călătoria asta pe jos înpreună cu Ulise, la întoarcere spre Turda, la ieşire din Bogata ia prins şi o ploaie zdravănă de ia udat pînă la piele ( aşa mi-a zis la telefon ). Această plimbare nu o uită nici o dată, cred 😀 . Multă sănătate

P.S. cele trei link-uri 😀     http://www.andreicrivat.ro/

http://bloguldindrumultaberei.blogspot.com/      http://obisnuit.eu/

14 gânduri despre “Zamfir şi Ulise, în vizită

  1. Pingback: La Mulţi Ani, Prietene!

  2. Pingback: Cu Ulise la Zolty, cu Camelia la Castru

  3. tenţie: „comentariul” lui Viorel Grecu este un SPAM. Îl postează pe fel şi fel de bloguri ca să urce în zelist. Nu cred că merită să-l aprobi. Este un blog de lins, pardon, popularitate politică.

Lasă un răspuns

