Ziua noastră, 5 Mai

Sall, azi este ziua noastră a bărbaţilor, o zi deosebită pt. noi. Păi cum au femeile ziua lor, e normal să avem şi noi ziua noastră, nu? 😀 , dacă tot avem drepturi egale şi aşa e normal să fie, să fie înţelegere, pace şi linişte între oameni. De cîteva zile tot citesc de pe mai multe blog-uri despre ce îşi doresc bărbaţi de ziua lor, ce-i mai mulţi exagerează sa-u nu 😀 , au pretenţii prea mari şi simţul umorului foarte dezvoltat 😀 . Sînt sigur că mulţi o so facă lată azi, dar păcat că nu e weekend era şi mai şi distracţia. Eu nu îmi doresc de ziua noastră lucruri exagerate, îmi doresc puţină sănătete şi să se schimbe odată vremea asta că am nişte dureri foarte mari din cauza reumatismului de nu mai pot de durere, am mai tot timpul dureri, dar cînd se schimbă vremea e dezastru, asta e dorinţa mea. Multă sănătate vă doresc la toată lumea.

P.S. cele trei link-uri 😀      http://www.concediaza-ti-seful.ro/

http://groparu.ro/       http://lenesu.info/

12 gânduri despre “Ziua noastră, 5 Mai

  1. asa e zolty la multi ani barbatilor in lume aintreaga avem o zi speciala sa ne simtim bine sa bem sa uitam de femei k azi e ziua noastra wepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lasă un răspuns

