De 1 Mai

Sall, ieri de 1 Mai nu mi-a reuşit planul, din cauza vremii 😀 . Anul trecut a fost frumos de 1 MAI , şi vremea a ţinut cu noi, dar pe ziua de ieri sa-u dus toate plănurile mele 😀 . Mi-am făcut planul că mă duc înpreună cu nepoţi pînă la parcul Mihai-Viteazu, unde este monumentul lui Mihai-Viteazu şi din 2005 sa construit şi o Mănăstire şi o Biserică acolo. Este foarte frumos

BISERICA Mihai Vodă de la manastire
BISERICA Mihai Vodă de la manastire

acolo, merită vizitat. Nu am mai fost pe acolo de aproape doi ani de zile, este adevărat că ultima dată am mers pînă acolo cu căruciorul este aproximativ vreo 7 km dus şi întors şi cînd am ajuns la poartă nu am putut intra pe poarta aia mică şi aia mare nu au vrut să o deschidă Măicuţele, noi am putut că era închisă cu lanţ şi lăcat. Am fost foarte dezamăgit de primire, am mers atîta drum deageaba pînă acolo, acum am găsit un nr de tell de acolo şi chind mă duc îmi fac o programare sa-u cerere să nu merg deageaba pînă acolo atîta drum 😀 . O să merg cînd o să fie vremea frumoasă într-o Duminică. Multă sănătate

P.S. Trei link-uri 😀        http://www.andimoisescu.ro/

http://blogatu.ro/       http://cuplutapearies.blogspot.com/

15 gânduri despre “De 1 Mai

  1. Zolty, tu nu înţelegi că măicuţele reprezintă pe Dumnezeu şi creştinătatea? De-aceea sunt ele aşa de milostive, mai ales cu oamenii sărmani. Nu mă îndoiesc că, de fapt, tu minţi, ca să faci rating la blog!
    Bănuiesc că măicuţele ţi-au deschis poarta, te-au ajutat să poţi urca cu căruciorul până în biserică, ca să te poţi apropia de icoane când te rogi. Apoi, ţi-au oferit un cozonac şi un pahar de vin, că, aşa-s ele, milostive!
    Să vă ajute Dumnezeu, după meritul fiecăruia. Pe tine după minciună, pe ele după milostenia dovedită!

    1. #Zamfir POP: Prima data ma-u lăsat înăuntru, aşa am făcut pozele. Am trimis pe cineva cu cine am fost, a venit o Măicuţă, mi-a deschis poarta ce-a mare, tu ai văzut poarta cum este şi şti că doar pe ce-a mare pot intra. Dar cînt am fost ultima dată nu au mai vrut să mă lase înăuntru, am întrebat de ce? să ştiu şi eu motivul, răspunsul a fost aşa; ultima dată cînd aţi plecat nu ne aţi anunţat şi a rămas poarta deschisă. Păi mie nu mi-a spus nimeni cînd plec că trebuie să anunţ. Nu am primit nimic din ce zici tu acolo şi de rating nici nu poate fi vorba. Eu scriu întîmplări adevărate şi nu inventez, am şi doi martori cu care am fost atunci acolo. Multă sănătate

      1. Vezi, tu eşti de vină! Data viitoare să anunţi mitropolia dacă vrei să intri în mănăstire, nu să mergi de capul tău!

  2. edituramateescu

    Asa se intampla uneori, Zolly! Nu te lăsa, du-te data viitoare cand o fi mai frumos! Sanatate maxima!!!!

      1. Vezi, Zolty, că ai înţeles?! Şi tu ai făcut la fel: când am venit cu camionul cu lemne sau polistiren, ai deschis poarta mare şi ai legat pe Bucşi. Când am venit cu Ulise, ne-am chinuit să intrăm pe portiţă şi a trebuit să avem grijă că era să ne sfârtece Bucşi!

Lasă un răspuns

