La plimbare prin Bogata

Sall, ieri a fost o zii foarte frumoasă şi cu soare, m-am dus pînă în sat să cumpăr pîine la tanti Ana ( e vecină cu noi şi e bătrînă, bolnavă şi singură) uneori îi mai cumpăr cîte ceva ce are nevoie de la magazin. Pe cînd am ajuns în sat, m-am întîlnit cu Dorin, am povestit un pic despre una alta, nu prea avem poveşti în comun de cînd sa repocăit 😀 , înainte mai vorbeam despre mai multe subiecte, dar din Toamnă

Dorin
Dorin

sa schimbat radical şi acum este un om credincios. Find vremea aşa de frumoasă îi propun să facem o plimbare pînă pe la Poielniţă aşa se numeşte strada aia cred, nu ştiu sigur, eu umblu foarte rar pe acolo şi nu ştiu care la ce casă locuieşte, doar pe 2-3 ştiu sigur. Am hotărît să mergem şi am luat şi nepoţi cu noi. Mai mult am mers să vedem trotuarul de pe stradă, că am auzit că au făcut trotuar frumos şi ne-am dus să vedem şi noi 😀 .Dar ca la noi, la nimeni. Pe cînd m-am urcat şi eu pe trotuar să văd cum este şi am mers cîţva metri, îmi apare în faţă o bancă şi nici o şansă să pot trece de ea doar să cobor de pe trotuar. E frumos trotuarul, dar păcat că am mers 70% pe lîngă el. Dacă am găsit cumva cu greu pe unde să urc, nu am mai găsit pe unde să cobor şi doar cu ajutor, singur nu maş fi descurcat.Şi asta a fost plimbarea de ieri şi a fost frumos, mai spre seară a şi plouat puţin, dar e bine şi aşa decît nimic, mai este nevoie de ploaie şi sperăm să fie. Multă sănătate

10 gânduri despre “La plimbare prin Bogata

  1. Eh, depinde de cine face trotuarul… În altă ordine de idei, fără teamă că greşesc, pot să spun că eşti reporterul Bogatei. Felicitări!

  2. pozele sunt reusite Zolty….;)scoti in evidenta frumuseta rurala. Dar e clar viata pentru o persoana in scaun cu rotile pe un drum de tara e un calvar.La noi la Halaucesti pe strada mea e pietris (asazis pregatit pentru asfaltare) ceea ce face sa nu pot trece cu scaunul dincolo de poarta. Deci bancile de la voi, pietrisul de la noi….sunt problemele cele mai dificil de parcurs pentru noi cei „mai defavorizati” de soarta. Pe cine sa sesizez ca nu am iesit nici macar pana la biserica de 2 ani? Hmm, dar oare ar asculta cineva?

Lasă un răspuns

