Speranţa

Biserica Penticostală Speranţa Cluj
Biserica Penticostală Speranţa Cluj

Sall, acum cîteva zile eu şi Dorin am fost invitaţi la Biserica Speranţa din Cluj pt o întîlnire cu mai multe persoane cu handicap. Cu ajutorul lui D-zeu am reuşit să găsim maşină, bine că ne au ajutat şi iei cu o parte de bani pt. transport (pt. motorină) şi restul am contribuit şi noi (eu şi Dorin), fără ajutorul lor nu reuşeam să ajungem acolo. Drumul a fost bun şi fără probleme. Am ajuns acolo aproape de ora 18 fără un sfert, am rămas foarte surprins cînd am văzut ce clădire mare şi frumoasă are Biserica. După ca ma luat Andrei din maşină şi ma aşezat în cărucior am văzut mai bine clădirea Biserici. A venit un băiat şi ma dus înăuntru, ma coborît pe scări aşa de frumos de parcă mergeam pe loc drept, se vede că are experienţă în domeniu, păcat că nu i-am reţinut numele 😦  . Eu îi apreciez foarte mult pe aceşti oameni pt. că merg cu maşina lor adaptată cu rampă după fiecare persoană care locuieşte în Cluj şi este în cărucior şi doreşte să meargă la Biserică, îi coboară 3-4 etaje, îi duce  şi îi aduce înapoi acasă, îi urcă pe scări 3-4 etaje şi nu ste uşor deloc, şi după asta să nu ceară nimic în schimd, este de lăudat aşa ceva vă spun sincer.

Biserica speranţa cluj
Biserica speranţa cluj

Mi-a plăcut acolo şi am să mai merg şi cu altă ocazie. Am văzut şi alte persoane cu diferite handicapuri, cu unii am mai vorbit pe alţi îi cunoşteam de pe mess, hi5 şi facebook, m-am bucurat să am ocazia să îi cunosc şi faţă-n faţă 😀 . Chiar mi-a plăcut să fiu acolo şi sper să mai putem merge şi altă dată şi mai ştiu că e destul de departe şi e şi cheltuială destul de mare, dar sperăm să mai putem merge. Multă sănătate.

P.S. Cele trei link-uri  😀 http://www.caritatea.org.ro/

http://www.terencomun.ro/ http://www.potitraialtfel.ro/

8 gânduri despre “Speranţa

  1. zolty te urechesc un pic, ai grija la gramatica ca sufera si ea saraca limba romana daca o maltratezi. Aici citesc si altii…
    felicitari ma bucur mult ca ai parte de atatea bucurii in ultima perioada. te inteleg prea bine avand si eu handicap, dar si eu scriind pe blogul propriu…nu poti descrie sentimentele cand sunt emotionante si coplesitoare ca atunci cand abia ai vizitat o biserica…
    Numai Bine!www.limitelesperantei.com (AnaMariaDamoc)

    1. #anamariadamoc: Nu le prea am cu gramatica, şi scriu şi eu cum pot şi sint apreciat aşa şi nu eşti tu prima care mă critică, nici ultima 😀 . Consideră că aşa e stilul meu 😀 . Contează ce scriu şi nu cum, inportant este să înţeleagă oameni mesajul, nimeni nu-i perfect

  2. PETRU

    Mijto k exista oameni cu suflet si va dus la biserica..aici la mine na-m auzit de asemenea lucru..Bafta multa si ai grija de tine draga prietene..
    k daca nu ai tu mai greu in ziua de azi sa gasesti o mana de ajutor..ce zic eu o mana e f f greu sa gasesti un deget de ajutor…ciao

  3. Bravo din toata imina tuturor celor care inteleg sa fie aproape de cei care au nevoie de sprijin.
    Iar pentru tine, Zolty, ma bucur mult ca ai trait aceasta experienta placuta.
    La cat mai multe iti doresc.

Lasă un răspuns

