Nick Vujicic, omul fără membre

Sall, azi 11.04.2011 este

Nick Vujicic
Nick Vujicic

conferinţa lui Nick Vujicic, Omul fără ambele membre de la ora 18 la la Bucureşti. Australianul în vîrstă de 29 ani este un adevărat luptător şi un exemplu pt noi toţi. Prima dată cînd am văzut pe youtube imagini cu el am rămas foarte surprins văzînt că nu are nici mîinile şi nici picioarele, la şcoală la jucu am avut un coleg în clasă cu mine care nu avea mîinile, dar avea picioarele şi mergea normal, avea viaţă grea şi tot timpul avea nevoie să-l ajute cineva la mîncare, înbrăcat, la baie ect. Dacă mai ţin bine minte cred că se numea Drîmbei Vasile, nu mai ştiu sigur 100% , dar aveam unul care nu avea mîinile. Nick un exemplu pt multă lume şi a dovedit că face lucruri inposible la prima vedere, dar nu inposibile pt el. Multă sănătate

sursa evz.ro

P.S. Trei lincuri de la trei luptători ai noştri http://stellabiju.blogspot.com/ http://www.pino-scriitorul.blogspot.com/

http://www.potitraialtfel.ro/

15 gânduri despre “Nick Vujicic, omul fără membre

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 63) « Teo Negură – Trafic cu hituri

  2. Pingback: Ioi, Istenem! « Teo Negură

  3. Oamenii obișnuiți se prăbușeșc psihic sub o povară ca asta. Chiar și un zâmbet cald și sincer l-ar face erou în ochii mei, dar energia și compasiunea lui pentru semenii săi mă ajută să cred că este un supraom și să îl admir fără nicio reținere.
    Mă întreb, totuși, dacă n-ar fi fost faimos, mai avea atâta poftă de viață?

    1. #Andi Bob: Ai dreptate aşa este. Referitor la întrebarea ta ( Mă întreb, totuși, dacă n-ar fi fost faimos, mai avea atâta poftă de viață? ) nu prea cred că ar avea, faima îi dă pofta de viaţă

      1. Nu văd ce altceva l-ar putea motiva… Sau poate doar își caută o soție adevărată. 🙂
        Important rămâne că este un om luminos, pozitiv, care îi ajută pe foarte mulți să își depășească propriile necazuri și singurătăți.
        Dar pe mine m-a făcut să plâng și, poate, ”puterea” lui nu are efect chiar asupra tuturor. 🙂
        Să ai o zi cât se poate de bună, Zolty!
        Îți las o melodie simpatică: o fată își dorește ca băiatului de care este îndrăgostită în secret să îi fie dor de ea:

  4. Pingback: Arta simplificării « Andi Bob

  5. Salut, Jolt! Ma bucur ca internetul ne-a dat ocazia sa ne cunoastem… Azi mi-a aparut un interviu in ziarul local. Pana pe seara sper sa am pagina scanata ca sa o pot posta pe blog. Sa ai o zi faina…….

Lasă un răspuns

