1 Aprilie

Sall, azi este 1 Aprilie şi m-am tot gîndit cum să vă fac o păcăleală să mă ţineţi minte, dar nu mi-a venit nici o ideie, am căutat şi pe google dar tot nu am găsit ceva interesant 😀 . Aşa că nu mai fac nici o păcăleală la nimeni şi asta e .

Zamfir
Zamfir

Dar ce vreau să vă zic în continuare nu e păcăleală ( cel puţin din cîte ştiu eu 😀 ) . Azi 1 Aprilie, este o zi mai deosebită, nu doar că e ziua păcălelilor, ci este şi ziua de naştere a lui Zamfir . De ziua lui merge să sărbătorească la tetea Mihai care este născut tot de 1 Aprilie, le doresc la amîndoi multă sănătate, fericire şi LA MULŢI ANI.

 

 

 

Aici un bonus pt. ce-i ce se plictisesc azi şi nu numai azi 😀 http://www.sysdesign.ro/ras/antistres.html

6 gânduri despre “1 Aprilie

  1. La mulți ani ție, cu ocazia venirii Primăverii și, binențeles, la mulți ani și bunului tău prieten! Merg acum pe blogul său să îi urez toate cele bune…

    Mersi că nu m-ai păcălit! 🙂

Lasă un răspuns

