Sănătatea, ce-a mai de preţ avere

Sall, azi aş vrea să vă gîndiţi puţin la ce veţi citi în rîndurile de mai jos voi ce-i ce sînteţi sănătoşi şi nu aveţi probleme. Aş vrea să vă imaginaţi (ştiu că e foarte greu şi nici nu vreţi să vă gîndiţi la aşa ceva, dar….)  cum vaţi descurca? cum aţi putea trăi aşa, fără ajutorul celor din jur? dar dacă nu ai avea pe nimeni, Mamă, Tată, Frate sa-u Soră? Cîţi dintre voi aţi vrea să trăiţi într-o situaţie de asta?

Te-ai simtit vreodata atat de rau incat sa nu te poti ridica sa bei un pahar cu apa? Stii cum e sa te doara spatele si sa nu te poti apleca sa iti legi sireturile? Ai stat vreodata cu picioru/mana in ghips? Ei, astea sunt doar cateva exemple de imobilizari TRECATOARE… imagineaza-ti cum e sa nu poti sa faci anumite miscari niciodata de unu singur! Pentru a bea un simplu pahar cu apa unii au nevoie de ajutor, pentru a duce furculita la gura unii au nevoie de ajutor, pentru a se duce 1 metru mai incolo unii au nevoie de ajutor, pentru a se intoarce de pe o parte pe alta unii au nevoie de ajutor… si totusi guvernu ii lasa fara insotitori!  Sursa Dincolo de Bariere

Gîndiţi-vă, aş vrea să-mi trimiteţi nişte păreri la întrebările mele de mai sus şi încercaţi să ne ajutaţi, poate vă ajutaţi şi pe voi înşivă. Puteţi ajuta la semnarea aceste-i Petiţi . Multă sănătate

http://vreausalupt.wordpress.com/

http://dumuraru.wordpress.com/

http://limitelesperantei.blogspot.com/

8 gânduri despre “Sănătatea, ce-a mai de preţ avere

  1. Zolty nimeni nu sta sa se gandeasca la asa ceva cat timp nu e pus intr-o situatie din asta, el sau un apropiat. iti spun sincer, nici eu nu vreau.
    e pacat ca traim intr-o tara care nu stie sa aiba grija de copiii si de bolnavii ei. totusi inca e bine ca mai exista oameni carora le pasa si de cei aflati in situatii dificile.

  2. Florentin Leaua

    Si eu am probleme cu picioarele,cu toate ca merg pe ele dupa un drum pe care-l fac pe bicicleta indiferent de distanta cand ma intorc am niste dureri enorme. trebuie sa iau imediat calmante ca sa pot sta in pat sau sa pot dormi linistit.

  3. ionel stresina

    ami dau seama si nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva sa nu am pe nimeni cu toate ca si eu am o boala destul de rea SCRELOZA MULTIPLA merg an picioare anca

Lasă un răspuns

