Eu La Ştiri

Sall, azi am dat primul interviu din viaţa mea pt un post tv, mai precis pt Antena1, am avut emoţi foarte puţine 😀 , dar m-am descurcat şi am aşteptat cu nerăbdare să mă văd la tv. Vezi aici reportajul

http://observator.a1.ro/social/Condamnati-de-guvernanti-fara-vina_31945.html

Multă sănătate

21 de gânduri despre “Eu La Ştiri

  1. Pingback: Politicieni lau vindecat pe Zolty de scaunul cu rotile | Moldovan Cristian blog

  2. Pingback: Piet Mondrian(7 martie 1872 – 1 februarie 1944), pictor olandez « my heart to your heart

  3. Nu m-am uitat la televizor, si nu ma prea uit la Antene.
    Sper sa nu ramai fara raspusn si, mai ales, sa primesti drepturile care ti se cuvin, adica fratele tau.
    Multa sanatate si puetere si sa nu-ti pierzi speranta!
    Precis se va rezolva cat de curand.

  4. VISAN ANGELICA DANIELA

    DRAGA ZOLY TE FELICIT PENTRU CURAJUL TAU DE A LUPTA CU <>DAR LE E GREU SA SE PUNA IN LOCUL AU DEOARECE EI NU STIU CE ESTE SUFERINTA UNEI PERSOANE CU DIZABILITATI ,DACA AR STI NE-AR RESPSCTA MAI MULT ,AMVORBIT LA PLURAL DEORECE SI EU AM UN HANDICAP FIZIC SI STIU CE STE SUFERINTA DAR CEL MAI TARE DORE INDIFERENTA CELOR DIN JUR .MULT SUCCES IN TOT CE VEI FACE DEACUM IN COLO SI MULTA SANATATE TIE SI FRATELUI TAU CU STIMA DANIELA DIN GALATI.

    1. #VISAN ANGELICA DANIELA: ms pt încurajări, noi trebuie să fim toţi uniţi şi doar aşa vom reuşi ceva, cu o floare nu se face Primăvară. multă sănătate

  5. Îmi pare rău pentru hotărârea pe care au luato parlamentarii.
    Și sper să o duci cât mai bine de aici încolo și fără ajutorul parlamentariilor.

  6. Stela

    Bravo tie ca ai acceptat acest interviu. Cu ceva ani in urma si eu am aparut pe TVR 1, dar intr-un alt context. Nu e putin lucru sa dai un interviu atunci cand ii reprezinti si pe altii. Sa ai succes in tot ce faci! Stela

  7. Florina

    Autografe, dai? Ajunsăşi superstar, bre?! Gata, acum, nu mai ai probleme!
    Atât eu, cât şi Ulise, suntem pe spate … de invidie!

  8. Pingback: Aşa cred eu că miroase Dumnezeu! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  9. Zolty imi picase fata cand te-am vazut azi la TV,mama da ce fericit eram cand te-am vazut.Eram cu mama si cand aparusi tu,eu deodata Zoltyy,si mama ceai ma??? uite ma mama pe zolty i-am explicat cine esti.etc dar in fine treaba e ca mai lasat cu gura cascata,si te cam invidiez,eu nu am aparut la tv:(

Lasă un răspuns

