Oare eu nu aş fi vrut să fiu sănătos??

Sall,  azi sînt supărat,  am primit o veste foarte, foarte rea cred că de la începutul lunii viitoare rămîn fără însoţitor pe o perioadă de cel puţin un an de zile, mai egzact, Andrei este trimis în somaj. Aşa au hotărît ce-i de la Primărie pt că nu au fonduri, vechea poveste. Şi nu-i sigur nici că îl mai reangajează după un an de somaj. Deci practic în perioada asta trebuie să mă descurc singur, să mă pun singur în pat, să merg singur la baie, să îmi fac singur de mîncare şi foarte multe altele şi să devin sănătos peste noapte, oare eu nu aş fi vrut să fiu sănătos?? să nu mai fie nevoie de toate astea, am două variante;

1. Să fac cum zice Guvernul aici sau

2.Să ne descurcăm cum putem

Am mai zis eu de cîteva ori că statul de abia aşteaptă să scape de noi, persoanele cu handicap. De ceva vreme încearcă să ne facă viaţa tot mai grea poate, poate mai reuşeşte să ne mai rărească. Ştie că noi nu putem face o grevă generală, nu putem ieşi în stradă să ne strigăm necazurile şi durerile. Ce-i ce ne reprezintă nici iei nu se stresează prea tare pt noi, iei trăiesc bine. În ritmul ăsta îşi îndeplinesc obiectivele lor şi noi ne ducem rînd pe rînd cîte unu-l, asta doresc guvernanţi noştri, iei nu se gîndesc că pot ajunge şi iei la fel ca noi să supraveţuiască cu 293 ron pe lună. Dar noi ne încăpăţînăm să supraveţiuim şi asta îi enervează şi mai tare şi vin cu tot felu de idei care ne fac viaţa din ce în ce mai grea. Parcă nu mai aşa poate ieşi ţara din criză!! multă sănătate

20 de gânduri despre “Oare eu nu aş fi vrut să fiu sănătos??

  1. Zolty,
    Te întrebasem pentru că mie nu îmi vine nicio idee cum să te ajut și recunosc asta cu multă jenă.
    Din păcate nu îți pot dona banii care ți-i fură statul, așa că… singura soluție ar fi cunosc bine legislația și să fiu capabilă să ‘inovez’ pe baza ei. Dar asta e ca și cum mi-ai cere azi să merg pe Marte cu bicicleta.
    Credeam că mă ajuți cu o idee, ce aș putea să fac, cu cine să vorbesc, ce să scriu – ca să fie eficient trebuie să am argumente legale și limbaj economic-financiar, nu doar durerea în suflet și tânguirile. Înțelegi? Ca să te asculte cine trebuie și să îți facă dreptate TREBUIE să folosești argumente exact în limbajul lui și cu logica lui. Așa merge lumea, Zolty.
    Sincer, dacă vrei să te ajut, trebuie să îmi spui cum.

  2. Pingback: Cu Naşul la psihiatru – în varianta CFR (2) « Blogul lui Teo Negură

  3. Iti tin pumnii, si eu sunt de parere sa lupti, sa-i iei de gat in instanta si sa dai cu ei de pereti pana iti recunosc drepturile! Multa sanatate, Zolty!

  4. adică cum ?, normal că îţi poţi apăra DREPTURILE
    PENTRU CĂ LE AI !
    sunt şi avocaţi care iau cazuri pro bono, adică fără ‘bani’, pentru a-şi ‘face portofoliu’. cu un astfel de ‘caz’ un avocat ‘isteţ’ îşi face clientelă
    crede-mă, ştiu ce zic
    roagă-i pe prietenii tăi din Cluj să caute unul
    flerul meu nu mă înşală mai niciodată
    am ‘nas’ la speţe şi ‘clienţi’
    nu te lăsa, eşti un LUPTĂTOR şi un MINUNAT
    şi TREBUIE să învingem sistemul ăsta găunos
    hai să-i facem o gaură
    aştept veşti !
    BUNE

  5. Pingback: cronica unei despărţiri, anunţate ;) « leneşrĂu's Blog ?

  6. aşa ceva 🙄
    oribil, ca toate măgăriile care le fac ăştia
    dar, în cazul tău, ‘primăria aia’ a făcut practic ‘acte în regulă’?
    adică: are JUSTIFICARE legală, anchetă socială etc. ?

  7. Florina

    Pentru Andi: Zolty nu are nici o solutie, din pacate. La el nu este ca: nu vrea”, ca la atatia altii care sunt handicapai la obraz si iau alocatii pe dosar mincinos. Zolty este un om minunat, care face mai mult decat poate!

Lasă un răspuns

