Dorinţa unu-i Copil

Am gasit pe internet o poveste care m-a
impresionat la lacrimi.
Nu ştiu daca e reala,
insa avem de invaţat ENORM !!!

” Un barbat a venit de la munca tarziu, obosit şi nervos,
gasindu-şi baieţelul de 5 ani aşteptînd la uşă nerăbdător.

– Tati, pot sa te intreb ceva?

– Da sigur, despre ce e vorba? a raspuns tatal

– Tati, cîţi bani caştigi pe ora?

– Hei, dar asta nu e treaba ta. De ce ma intrebi astfel
de lucruri? spuse omul nervos.

– Doar vreau sa ştiu…Te rog spune-mi, cît caştigi pe ora?

– Daca trebuie sa ştii …cîştig 50$ pe ora.

– Ah, a raspuns micuţul trist, cu capul plecat.
Tati, imi imprumuţi te rog 25$?

Tatal s-a infuriat:
– Daca singurul motiv pentru care m-ai intrebat
asta este ca sa imi ceri nişte bani sa iţi cumperi
o jucarie prosteasca sau alte prostii, atunci
du-te direct in camera ta la culcare.
Gîndeşte-te de ce eşti aşa egoist. Nu lucrez din
greu in fiecare zi pentru asa copilării.

Micuţul a mers in linişte in camera şi a inchis uşa.
Omul s-a enervat şi mai tare pe intrebarile baiatului.
Cum a putut sa puna aşa intrebări doar pentru a cere
nişte bani.

Dupa o ora, tatal s-a calmat şi a inceput sa gîndeasca:
„Poate chiar era ceva de care chiar avea nevoie sa
cumpere cu 25$ şi chiar nu mi-a cerut bani des”.

S-a dus la uşa baiatului şi a deschis-o.

– Dormi? Dormi? a intrebat….

– Nu tati, sunt treaz, a răspuns băiatul.

– M-am gîndit, poate am fost prea dur mai devreme,
spuse tatăl. A fost o zi lungă şi m-am descărcat pe tine.
Uite aici ai 25$.

– Micuţul a sărit, zîmbind. Multumesc tati, a strigat.

Dupa aceea a scos un pumn de bani.
Omul a văzut ca baiatul avea deja bani şi s-a enervat din nou.
Micuţul şi-a numărat incet banii şi s-a uitat către tatăl său.

– De ce vrei mai multi bani dacă deja ai? a spus tatăl.

– Pentru că nu am avut destul, dar acum am, a replicat baiatul.
Tati, am 50$. Pot sa cumpăr o oră cu tine ???? Te rog să
vii mai repede acasă mîine. Vreau sa mănînc cu tine.

Tatăl a fost distrus de durere. Si-a luat băiatul in braţe şi
l-a implorat să îl ierte. „

6 gânduri despre “Dorinţa unu-i Copil

  1. andrei

    cat de frumoasa si cat de adevarata in acelasi timp … e trist ca am ajuns sa facem sacrificii enorme pentru bani , cateodata facem compormisuri care se dovedesc mai mari decat castigurile pe care le avem de pe urma lor…

Lasă un răspuns

