Ţin să vă informez

Ţin să vă informez, dragii mei prieteni care mi-aţi trimis
mail-uri în care promiteaţi ca dacă le trimit mai departe voi avea bună dispoziţie, noroc, bani etc., in 2010:
NU A MERS!!!!
Aşa că, în 2011, trimiteţi direct bani!  😀
…in extremis, accept şi sticle cu vin , cutii cu bomboane, trufe, biscuiţi, cozonaci, ciocolata etc….

şi dece nu, nişte copane, carnaţi, murături şi alte consumabile (săpun, detergent)
MERCI
P.S. L-am primit şi eu de la cineva, mi sa părut interesant 😀  😀
14 gânduri despre “Ţin să vă informez

  1. Stela

    Am reusit sa imi fac acele pagini pe blog. Mersi pentru disponibilitatea ta de a ma ajuta. Inca nu e gata blogul meu, sufera o transformare radicala, dar cand va fi gata, poate o sa-mi dai sugestii pt imbunatatirea lui. Succes cu blogul, pa.

Lasă un răspuns

