Se Topeşte Zăpada

Sall, de vreo două trei zile parcă e mai bine afară 😀 , sa mai încălzit şi avem grade cu + , ne-am săturat de atîta frig şi grade cu – . Ieri şi azi am mai făcut cîte-o plimbare pînă în sat, era chiar cald la soare,dar ce e cel mai rău? este că se topeşte zăpada prea din truna, ieri mai era cum era, nu a fost prea soare, a fost mai mult în norat,zăpada se topea mai greu, şi sa-u făcut nişte bălţî, azi noapte a îngheţat dar cînd a ieşit soarele azi dimineaţă a început să se dezgheţe din nou.Azi a fost mult mai cald ca ieri, a fost şi soare, sa topit mai multă zăpadă, sînt şi mai mari bălţile şi mai multe 😀 . Am pierdut şi mai mult timp pînă la şosea, am mers foarte, foarte încet, merge greu pe zăpadă şi nu am nici cauciucuri de iarnă 😀 . Maş bucura să vină Primăvara de pe acum, dar vorba lu’ ZAMFIR , să treacă mai întîi FeMartie şi după aia vine Primăvara. Multă sănătate

14 gânduri despre “Se Topeşte Zăpada

  1. andrei

    off Zolty mai e pana sa vina minunata primavara cu mireasma ei … acum tare mi-e frica de ger ca va reveni , si in Bucuresti a fost asa de frumos zilele astea , a fost cald , am scapat de 1000 de pulovere si geci , dar asteptam sa nu avem vre-o surpriza … imi place zapada dar parca m-am cam saturat de ea…

  2. Un cântec de dragoste, genul ”îmi alergi prin vene ca un ocean”, ”acum că te-am cunoscut, nu voi mai fi niciodată aceeași”, ”ești destinul meu”, ”hai să visăm împreună”. Cântec dintr-un film premiat cu Oscar, sper să îți placă. Sunt fete tinere și frumoase în clip:

  3. Merita intradevar. Zolty vreau doar sa spun ca tie iti place sa inveti multe si am observat ca prinzi repede „miscarea” Deasta ti-ar prinde bine sa inveti sa scrii si mai bine. Nu e vorba ca nu se intelege ce scri ci doar ca scrisul nu este intocmai corect. De exemplu (sa-u făcut nişte bălţî) este gresit. Corect ar fi:
    (S-au facut niste balti) cu diacritice care eu momentan nu le pot folosi datorita tastaturii. Multa sanatate si bafta in tot ce faci si daca ai nevoie de ajutor vad ca mi-ai dat accept in lista de messenger, nu ezita sa imi ceri ajutorul.

  4. Apreciez toata munca depusa si urmaresc de ceva timp acest blog. Este placut si care te face sa te simti ca acasa. De cei care te cunosc mai mult sau mai putin esti apreciat. Insa trebuie sa inveti sa scrii cum trebuie pentru ca blogul tau sa aiba un aspect mai placut. Scrisul reflecta personalitatea omului. Multa sanatate, vorba ta.

Lasă un răspuns

