Gigel şi Sirop-ul de Afine

Sall, vă mai aduceţi aminte de GIGEL? Ei bine azi vreau să vă povestesc ceva despre Gigel. Într-o seară povestind pe Skype acolo mai mulţi, Gigel începe şi spune: mă de cînd nu am mai băut eu un pahar de vin roşu de ăla de casă, (nu de alea contrafăcute din magazin) nici nu mai ţin minte. Eu îi zic, îţi place vinul? ai voie să bei? am voie, zice el 😀 , eu iar îi zic, păi de ce nu o trimiţi pe nevastăta să-ţi cumpere, că poţi muri de poftă 😀 . Păi, nevastămea e Pocăită şi nu vrea să meargă să-mi cumpere nici ţigări şi nici băutură, zice că-s cu dracu astea. Mi-am adus aminte că în Toamnă mi-a adus Groparu nişte vin, eu nu beau, fratelo nici el nu prea, era pus bine în cameră am şi uitat de el. Şi îi zic la Gigel, las că îţi trimit eu prin poştă o sticlă de 2L de vin roşu, dar cine merge să-l ridice de la poştă?? întreb eu, o trimit pe nevastămea şi îi spun că îmi trimiţi tu (adică eu) o sticlă de sirop de afine, că e foarte bun pt. dureri de burtă 😀 îmi răspunde el, eu îi zic, dacă gustă şi ea cînd o doare burta? Gigel zice, nu o las, ţin sticla lîngă mine şi nu o las, ok zic eu las că îţi trimit. Am pus vin într-o sticlă, la-m înpachetat frumos şi la-m trimis prin poştă. După cîteva zile la primit şi sa bucurat foarte mult 😀 . Gigel mi-a zis că e foarte bun vinul, nevastăsa ştia că e sirop de afine. Îmi zice Gigel intr-o zi, mă Zoly, (vorbind la telefon) şti ce a spus nevastămea către mine? ce a spus zic întreb eu, dă sticla aia de sirop so bag în frigider, să stea la rece să nu se strice siropul, normal că Gigel nu a fost de acord, dacă gusta nevastăsa? era înstare să arunce drag de sirop, era riscul prea mare 😀 , Gigel ia răspuns, las că sticla trebuie să stea lîngă mine şi cînd am dureri mai beau cîte-o gură. Aşa a şi făcut, a tot gustat şi într-o dimineaţă îmi zice; gata Zoly siropul, aseară la-m terminat şi aşa m-am înbătat de nu mai ştiu ce am vorbit cu prieteni pe Skype, dar aflu eu azi 😀 . Şi acuma mai rîdem cînd ne aducem aminte de povestea siropului, Multă sănătate

13 gânduri despre “Gigel şi Sirop-ul de Afine

    1. Nici eu!..nu beau niciodată, indiferent că e ziua mea de naştere sau e Revelion. În mare parte a timpului, conduc maşina… deci, şi dacă aş vrea să beau, nu pot! Dar parcă, parcă, acuş îmi vine tare pofta de siropul ăla de afine…. :)) că prea fain ai descris povestea cu pricina. Mă pun în situaţia omului căruia i-ai trimis siropul… hmmm! :)) Ha, ha… iţi dai seama cum aştepta sărmanul om „stecluta”!?…. :)) ca pe D-zeu!!!

  1. Pingback: Tweets that mention Gigel şi Sirop-ul de Afine | Blogul lui Zoltybogata -- Topsy.com

  2. Cred că nu există familie care să nu aibă pe cineva care tot ascunde ”sirop de afine”! 🙂
    Îmi imaginez cum trebuie să fie o conferință din aia pe Skype, când îi doare pe totți burta 😆
    Multă sănătate, Zolty! 🙂

Lasă un răspuns

