Colegi de Şcoală de la Jucu

Sall, de peste trei ani de cînd am internet, mi-am dorit să aflu cîte ceva despre nişte colegi de clasă şi de şcoală cu care am fost la ŞCOALA AJUTĂTOARE NR.9 din Localitatea JUCU JUD. CLUJ . După cum vă spun am căutat foarte multe informaţi de pe net, alt cumva nu pot, dar nici o informaţie pînă azi cînd am reuşit să vorbesc cu un coleg de şcoală pe numele lui CALOTESCU CRISTIAN, am vorbit cu el pe telefon, ne am adus aminte de unele nume de colegi, învăţători şi multe altele. Vorbind aşa cu CRISTIAN, şi-a adus aminte de un fost coleg pe care la văzut pe POIENARU PETRU la vezi aici la ANTENA3 . Am căutat pe Google şi am găsit mai multe informaţi despre el vezi şi aici . M-am bucurat foarte mult că am putut afla cîte ceva despre iei însfîrşit, mai am cîţva despre care aş vrea să mai aflu despre iei, poate voi reuşi. Mi-a luat mult timp pînă am reuşit să găsesc numărul lui de telefon şi la-m sunat azi, am vorbit cu el, am povestit despre perioada de şcoală, nu şi-a amintit de mine, dar m-am bucurat că am reuşit să vorbim şi mai vorbim de acum în colo, o să-l mai sun cîte o dată. Multă sănătate

8 gânduri despre “Colegi de Şcoală de la Jucu

Lasă un răspuns

