RĂZVAN şi Jocurile

răzvan
răzvan

Sall, azi vreau să vă povestesc de prietenu şi vecinu RĂZVAN. Este un puşti de 18 ani . Păi ce să vă zic de el 😀 , înplineşte 18 ani în 14 Februarie face şi majoratul, este foarte uituc (cel puţin cu mine), de obicei vine pe la mine cînd are nevoie de ceva; programe, cd-uri cu ceva anume, sa-u stik-ul şi altele ce ţin de P.C. În rest e de treabă, rîdem, glumim nu se supără de şi e mare diferenţa de vîrstă dintre noi, el e la primul majorat, eu am trecut de al doilea majorat 😀 . Pînă la urmă şi el ma ajutat de multe ori la calculator, mai ales la schimbatul WINDOWS-ului, asta am învăţato foarte greu. Acum vorba aia; nimeni nu-i perfect, m-am şi supărat pe el de cîteva ori din diferite motive, dar mi-a trecut repede. De ceva vreme mi se tot laudă că ce jocuri frumoase are pe calculator, cu întreceri cu maşini şi mai multe jocuri, mai ştie că mie îmi plac foarte mult jocurile cu maşini, cu întreceri, de genul N.F.S. în anii trecuţi cînd nu amvea internet, mă jucam toată iarna cu jocuri cu maşini şi shutere, frumoase vremuri atunci, făceam rost de jocuri şi îmi mergeau toate, unele mai mergeau şi sacadat, acum toate jocurile au pretenţi mari şi eu nu am placă video, nu am reuit să-mi cumpăr că e foarte scumpă. Şi îmi zice: să vezi ce frumos e ultimul joc N.F.S. HOT PURSUIT , las că aduc calculatorul meu la tine şi te joci într-o zi, ieri după mai multe insistenţe de ale mele, a adus să mă joc, e super fain şi mai ales grafica e superbă şi efectele speciale la accelerare şi frînă, la un moment datparcă mă enerva pe un drum de ăla ca după ploaie nu vedeam bine drumul din cauza lu ăla din faţa mea că mă stropea 😀 , este şi poliţie şi chiar şi ţape, poţi pune ţape la poliţie şi invers. Am dat cîteva ture şi sincer nu-mi venea să-i mai dau înapoi calculatorul, dar nu aveam de ales, asta e nu am ce face. Poate se mai eftinesc şi reşesc să cumpăr şi eu o placă video. Multă sănătate

12 gânduri despre “RĂZVAN şi Jocurile

  1. Zolty, te rog sa-mi trimiţi tipul plăcii tale de bază şi ce tip de sloturi are pentru conectare. Dacă avem noroc, s-ar putea să-ţi trimit eu una pentru că am în plus.

  2. Andrei

    te prind jocurile astea cu masini … sunt frumoase , dar acum de la an la an toate pc-urile se invechesc fiindca mereu apar jocuri si mai noi , si mai frumoase care cer din ce in ce mai multe resurse.

    Salutari!

    1. #Andrei: îmi plac foarte mult jocurile cu maşini…sînt frumoase, am o placă video încorporată şi acum trei ani cînd am cumpărat calculatorul era destul de bună, acum cînd fac rost de vreun joc nu mai face faţă. mi-ar fi plăcut să mă mai pot juca şi cu maşini, aşa stau toată ziua pe net

      1. Andrei

        da , asa e . fiecare cu ce ii place, eu de ex sunt maniac cu FIFA si cu PES , iti recomand un joc , care te prinde si este super tare mai ales in modul online, este vorba de DOTA .
        E cu eroi , si e un joc care nu mananca foarte multe resurse .
        Cat despre schimbatul placii video e cam aiurea , ca tre’ sa gasesti una compatibila cu pc-ul tau , sa o suporte si placa de baza .

  3. razvanMRT

    sall zolty…..prima parte nu mi-a prea placut ce ai scris despre mn …mai glumim si noi….lasa ca o sa iti dea dumnezeu si tie o placa vindeo sa te poti juca si u…..

    1. @razvanMRT: sall, în prima parte am vrut să intru mai mult în detaliu, dar riscam să nu-mi mai aducă TETI (adică mamă-ta) pensia 😀 . in a doua parte sper sa te auda Dumnezeu 😀

Lasă un răspuns

