La Policlinică

Sall, ieri a trebuit să merg pînă la Policlinică în Turda la O.R.L. aveam urechea stîngă înfundată, şti cum e omul, pînă nu te doare nu mergi la doctor. De ceva vreme începea să mă doară şi îmi era groază de mers, este şi la etajul 1 şi nici nu este lift. Am scos trimitere de la medicul de familie ca să nu trebuiască să plătim şi ne am dus, era un frig afară ieri dimineaţă -13 grade, bine că în maşină a fost foarte bine 😀 , am ajuns cu bine la policlinică, dar cum spuneam nu era lift, ma prins Andrei şi cu Ion şi au început să mă urce pe scări în sus cu tot cu cărucior, mă mai urcau cîteva trepte, se mai odigneau şi tot aşa pînă la etajul 1. Treceau oameni pe lîngă noi, se uitau şi mergeau mai departe, nu ar fi pus nici unul mîna să ajute, am stat şi m-am gîndit după aceia, ce bine că nu a trebuit să mă urce pină la etajul 3 ! Uni oameni îs foarte indeferenţi, e adevărat că şi viaţa asta care e pe zi ce trece e tot mai grea, dar dacă tu nu ajuţi pe alţi, D-zeu cum să te ajute pe tine?? Eu totuş mă bucur că am avut ocazia să cunosc şi Oameni buni şi de treabă care ma-u ajutat foarte mult. Zilele trecute am cunoscut pe cineva pe net, este vorba de Viorel , am mai vorbit despre una alta, ba chiar a vrut să mă sune pe telefon dar eu nu puteam vorbi la telefon pt că aveam căştile stricate, nu pot ţine telefonul la ureche, ma întrebat de ce fel de căsti am nevoie, a cumpărat el o pereche de căşti de Sony Ericson K810i şi mi lea trimis prin poştă, datorită lui acum pot vorbi la telefon şi probabil au fost destul de scumpe, nu a vrut să-mi zică preţul, nu asta contează. Deci mai sînt şi oameni de treabă. multă sănătate

Lasă un răspuns

