La Cumpărături

Sall, azi am fost în Micro la Kaufland pt ceva cumpărături pt. noi. Am vorbit cu Ion să ne ducă cu maşina. Am fost să mai cumpărăm ceva alimente pt că la noi în Bogata sînt mult mai scumpe şi cu 50%. Mulţi îşi fac cumpărăturile acolo. Bine că noi am fost şi pt alt ceva şi nu am găsit, dar am făcut nişte cumpărături. Am plecat de acasă pe la ora 15.00, eu cînd merg cu Ion cu maşina îmi duc şi căruciorul electric cu mine, se ia jos spătarul şi încape în porbagaj. Aşa am făcut şi azi, dar cînd am ajuns în Micro 1 să vezi surpriză 😀 ne tot clacsona unul din spate insistent, Ion sa oprit să vadă care-i problema, avea pană la roata din spate stînga, sa oprit să schibe roata, am rezolvat problema şi am mers mai departe.Am fost şi la Solaris, aici am găsit ce căutam sper să fie şi bun. multă sănătate

6 gânduri despre “La Cumpărături

  1. Cunosc din vedere un baiat, cred ca e de prin Poiana….are in jur de 34-36 de ani, nu are picioare, si conduce o dacie alba frumoasa, cu spoilere… Din cate am vazut face taxi! Presupun ca, are toate comenzile masinii pe volan, si de acolo conduce….automat!

Lasă un răspuns

