Top ZeList, Oare e Vrăjeală??

Sall, de ceva vreme mă enervează o chstie şi anume treaba asta cu Top ZeList . La început cînd mi-a făcut Zamfir blogul meu eram pe locul 18.000 şi ceva nu mai ţin minte. După  două trei luni am urcat dintruna pe locul 5.000 şi după o săptămînă am căzut pe 15.000 şi am rămas acolo pînă in luna Octombrie, nu prea aveam trafic şi nici comentari, aveam 50-60 de vizualizări pe zi, uneori nici atîta. Pe la mijlocul lui Octombrie de cînd la-m cunoscut pe RADU BĂZĂVAN (Groparu) mi-a crescut vizualizările foarte mult, nici nu aş fi crezut că se poate aşa mult, în data de 25.10.2010 am avut un record de 1.508 vizualizări intr-o zi. În timpul ăsta urcam îi ZeList în fiecare săptămînă am reuşit să ajung unde nici nu visam pînă pe locul 109, dar de o lună încoace tot cad în fiecare săptămînă, e adevărat că în timpul sărbătorilor am început să cad, că şi vizualizările au scăzut mult in timpul sărbătorilor. De exempl săptămîna trecută mi sa-u dublat vizualizările faţă de aialaltă săptămînă şi eu tot am căzut cu peste 200 de poziţi, nu mai înţeleg nimic şi nici pe ce criteri urcăm s-u coborîm, sa-u toată treaba asta e o mare vrăjeală. Sînt mulţi la care nici nu apare pe blog (ştiu că e o opţiune) poate de aia nici nu o mai pune omul acolo 😀 . Aştept nişte păreri de la voi. Multă sănătate

15 gânduri despre “Top ZeList, Oare e Vrăjeală??

  1. Zolty, chestia cu ZeList nu e o vrăjeală, e o prostie. Am avut-o şi eu instalată o perioadă, dar am scos-o. Poziţia din listă NU îţi este dată de numărul de vizite sau de vizitatori, ci de o chestie care mie mi se pare total absurdă: de numărul de bloguri cu care eşti în schimb de link-uri. Poţi să ai 1.000.000 de vizitatori pe zi, dacă nu apari în blog roll-ul nimănui eşti pe ultimul loc! Dacă ai fost o săptămână în blog roll-ul unui care îţi dă puncte multe, creşti până la cer. Dacă în săptămâna următoare te scoate, cazi de nu te vezi în clasament. Ce e ciudat este că, pe vremea când eram înscris, deşi vedeam blogul meu în lista vreunui prieten, în ZeList nu apărera respectiva legătură. O prostie, nu-ţi face nervi pentru asta.

    1. #Vio: ai dreptate, nici nu o mai bag în seamă, dar mă enervează tare pt că încerc să o fac cît mai vizitată şi eu scad în zelist şi după aia mă şi ameninţă că mi-l închide, că am dat spam-uri. eu nici nu ştiam ce-i aia spam 😀 . acum am aflet, mi-a explicat Zamfir

    2. Traficul şi blogroll-ul sunt numai două din elementele pe care le ia în calcul zelist. Contează şi comentariile (ale tale pe alte bloguri, ale altora pe blogul tău), ping-urile (ale tale către bloguri, ale altora către blogul tău), la fel şi Like-urile.
      Dar, vorba lui Zamfir: Nu-ţi fă icoană din zelist! Pentru zelist scrii pe blog?

  2. Eu nu prea cred chestia cu ZeList….(exemplu) Saptamana trecuta erai pe 9000 acuma is pe 10000 chiar daca ai vizualizari mai multe decat sapt. trecuta.

  3. Zolty, probabil că cobori fiindcă urcă alții înaintea ta.
    și asta nu ține doar de linkurile din blog-roll, ci și de comentariile pe alte bloguri, comentariile în presă și anunțurile Twiter.
    probabil că aceia care te depășesc comentează mult pe alte bloguri și la articolele din ziarele online, și astfel lasă acolo linkuri pe care le urmează cititorii de acolo.

  4. Nu stiu ce sa zic… te-am bagat si eu pe blog!
    La mine pe blog, dupa acest contor trafic imi arata asa:
    New Unique Visitors
    Yesterday: 91
    30 day average: 36
    Record: 91 on January 20, 2011

    View details
    Flag Counter Views
    Yesterday: 298
    30 day average: 112
    Record: 359 on January

    Daca ma iau dupa statistica din blog imi arata asa:
    * 5,989 views all-time
    # 52 views today
    # views today
    # 207 views on your busiest day, January 5, 2011

    Pe ce loc sunt, habar nu am, pt. ca niciodata nu am cautat sa vad chestia asta!

Lasă un răspuns

