Răceală

Sall, eu mă bucur de fiecare dată cînd pot face cîte-o plimbare, chiar şi pînă în sat, dar de la ultima plimbare care a fost Duminică ma-m ales cu o răceală zdravănă. Deja de Luni dimineaţă ma luat cu frisoane. Luni noaptea spre Marţi am avut o noapte foarte grea, am crezut că nu mai apuc dimineaţa, dar mai spre dimineaţă ma mai lăsat puţin. Am sunat medicul de familie să vină să mă consulte şi mi-a răspuns că azi nu lucrează, no fain, mă gîndeam io. A zis că vine măine, am ce aştepta pînă mîine, aşa e cu medicul de familie, poţi muri pînă vine să te consulte, noroc că aveam ceva medicamente pe acasă şi am început să mă tratez singur cade obicei. Azi nu am avut chef de nimic pînă după masă, acum sînt mai bine, dar mai văd io la noapte cum o să fie 😀 . multă sănătate

7 gânduri despre “Răceală

  1. Constantin

    Medicii de familie sunt niste bestii care lasa oameni fara loc de munca trecand in fise afectiuni imaginare pentru a justifica activitatea. Cand le ceri adeverinta, te trzesti ca esti nebun,chior surd de iti pui mana in cap ca nu iti da nimeni avizul medical de angajare. Eu i-asi lega pe toti de o craca. De gat bineinteles.

  2. edituramateescu

    Si noi am fost bolnavi cu totii, inclusiv eu, asa ca din spaga pe care trebuia s-o dau medicului am cumparat…medicamente, ramanand astfel in plus cu banii de doctorii. Totul e sa vezi partea plina a paharului:)

  3. Să nu mori pentru că va trebui să te scoată de pe lista de pacienţi şi … îi vor scădea veiturile. Aia atunci va afla şi de tine!
    Să nu mori pentru că se sapă greu în pământul îngheţat şi … te vor blestema groparii!
    Să nu mori pentru că ne-ai sărăci de un Prieten şi … noi, la cine mai venim la Primăvară!
    Multă sănătate!

Lasă un răspuns

