Prima Plimbare Din Acest An

Sall, după atîta frig vremea sa mai încălzit. Încă de ieri mi-am făcut planul ca azi dacă e vreme mai bună să fac prima plimbare din acest an pînă la mătuşa IRINA în capătul satului. Vremea e destul de faină dar a început să se topească toată zăpada. În două zile nu mai rămîne nici un pic de zăpadă cred că, şi o să fie iar noroi de nu mai pot ieşi din casă, dar sper să îngheţe iar că încă nu a trecut Iarna. E adevărat că căruciorul merge puţin mai greu acuma pt. că zăpada se topeşte, dar nu am avut probleme, a fost şi ANDREI cu mine pt. ori ce eventualitate, era un drum mai lung, mai e şi zăpadă 😀 . Am ajuns cu bine la destinaţie, mi-a fost puţin frig dar nu aşa tare. Am stat vreo trei ore şi am venit spre casă, să nu ne prindă noaptea pe drum şi frig-ul. Frumoasă plimbare am făcut azi şi chiar a meritat, mi-ar place în fiecare zi aşa o plimbare, vine Primăvara şi fac mai multe plimbări…Multă sănătate

2 gânduri despre “Prima Plimbare Din Acest An

Lasă un răspuns

