În Noaptea De Revelion

Sall, şi uite cum a trecut şi 2010, a fost un An destul de bun mai ales ultimele 3 luni care au adus şi nişte schimbări în bine în viaţa mea. Acum de Revelion am stat acasă ca de obicei, poi unde să merg? nu am unde, e mai bine acasă 😀 . Ieri toată ziua am sunat toţi prietenii, neamurile şi cunoscuţi şi le-am urat toate cele bune de Anul Nou, toată ziua am avut ocupaţie şi nu ma-m plictisit deloc. Au fost şi cîţva copii la urat, nu aşa de mulţi ca în ani trecuţi. Toata seara ne-am uitat la tv. programul de Revelion la tv. nu prea mi-a placut, nici programele de la tv. nu-s mai ca altădată şi nici noi. Înainte de ora 12 am ieşit afară să vedem artificiile din Bogata şi din capătul stăzi se vede şi din Turda, Micro şi Cîmpia-Turzi. Se auzea şi concertul din Micro, mai mult bas-ul. A fost şi frig afară de scîrţîie zăpada 😀 , am stat vreo 15-20 de minute şi era frig, nu ştiu cum au putut sta ce-i de la concert cîteva ore, am puşcat cîteva petarde care unele nici nu mai puşcau, de unde artifici?. După ora 12 ne-am dus la ROJI ( este verişoare de lînga noi ) aşa facem în fiecare an, este deja un obicei, am stat nu prea mult şi am venit acasă la tv. , după ora trei ne-am culcat şi uite aşa nea trecut noaptea de Revelion. Normal trebuia să tragem o beţie so ţinem minte tot anu şi a doua zi să ne trezim cu dureri de cap?? că nu avem nici antrenament, mai bine nu 😀 . Am trimis un gand bun prietenilor Groparu si Zamfir.

Vă doresc multă sănătate şi LA MULŢI ANI.

9 gânduri despre “În Noaptea De Revelion

  1. Zolty, deși cam târziu, că am famelie mare și solicitantă, vin acum să-ți urez un an mai bun ca ăl de se sfârși! Multă sănătate în primul rând și să te bucuri de prieteni mulți și inimoși, ca Groparu! 🙂

Lasă un răspuns

