Mamica din Anglia

Sall, azi vreau sa va povestesc despre o persoana mai deosebita din Anglia. Prin Vara anului 1991, intr-o zi a venit Domnul Ghirbovan ( era Pocait ) la mine si mi-a zis dak vreau sa corespondez cu vre-o familie de Pocaitzi din Anglia, k mai sint vreo 30 de famili sarace in Bogata care vreau, am zis; sigur k da, nu aveam nimic de pierdut. Dupa chiteva luni am primit si vestea cea buna k a acceptat o femeie sa carespondam prin scrisori. Din 30 de famili din Bogata am avut noroc eu si inca o familie cu multzi copii, ne ziceau Adopted Famili. Asa am cunoscuto pe Miss Nell Dollimore, o femeie de vreo 70 de ani, fara copii,  fara familie si singura. Imi scria in engleza si eu trebuia sa platesc la tradus in romana si invers, asa era pe vremea aia, dupa un timp au gasit acolo in Anglia pe cineva si ne traducea scrisorile. Intr-o scrisoare mi-a scris k ea ma considera k pe fiul iei si ar dori sa-i spun Mama, pe mine nu ma deranjat asta, ba din contra ma-m bucurat, ai spuneam Mamica din Anglia 😀 . Ma ajutat foarte mult pe mine, imi trimitea pachete de doua, trei ori pe An cu diferite obiecte, multe dulciuri si 10-20 de dollari. In 1992 toamna, mi-a indeplinit o foarte mare dorintza si mi-a trimis primul meu carucior cu motor electric, am avut o bucurie de nu-am cuvinte so descriu. In 1996 mi-a trimis bani sa instalam Gazul Metan in casa si mi-am cumparat primul tv color cu telecomanda, la vremea aceia putzini aveau tv color. Prin 1999 mi-a trimis bani sa-i platim la Tata partea lui din casa, ne amenintza ca vinde casa si ne lasa pe drumuri, nu a vrut sa ne ajute nimeni, dak nu ne ajuta ea cine sti pe unde eram acum. Am avut foarte mult noroc cu ea. Si ma mai ajutat de multe ori, a fost k o Mama pt mine. Dar de vreo 3 ani nu am mai primit nici un raspuns de la ea, am tot trimis scrisori dar nu am mai primit nici un raspuns, e adevarat k avea aproape 90 de ani si imi spunea in ultimile scrisori k este bolnava si era ceva normal pt. virsta ei si tare ma tem k poate o fi decedat, dar putea sa ma anuntze si pe mine cineva. Am incercat sa caut pe google informatzi despre ia dar nu am avut succes de loc, nu stiu la cine sa apelez sa-u ce sa mai fac. Ma ghindeam k poate voi care cititzi aceste rinduri, poate imi datzi un sfat sa-u cunoastetzi pe cineva din Anglia care ar putea sa ma ajute sa aflu ceva despre ea, chiar as fi foarte bucuros sa aflu niste vesti. Dak ma poate ajuta cineva il rog sa ma contacteze pe mail zoltybogata@yahoo.com  sa-u tell 0743622372 k sa-i dau adresa lu Miss Dollimore. Multa sanatate si Sarbatori Fericite

2 gânduri despre “Mamica din Anglia

  1. Pingback: Craciun fericit! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

Lasă un răspuns

