Amintiri

Sall, tot stau si ma ghindesc despre ce sa mai scriu si eu pe blog, ma-m tot ghindit eu si mi-a venit o ideie destul de buna zic eu, avind in vedere k stau toata ziua in casa si joc table si poker online, pe de-a geaba va povestesc despre cum iau bataie la table si ma enervez de ma doare capul k nu are rost. Asa k ma ghindeam sa va povestesc niste AMINTIRI DIN COPILARIE scrise de mine si nu de Ion Creanga 😀 . Am multe intimplari de povestit, ori cum Iarna e lunga si este vreme. Deci prin 1993 prin Noiembrie, Tata si-a adus o femeie acasa ( cica sa-n surat ) nu stiu nude naiba a gasito, chiteva zile a fost bine si frumos pina sa acomodat. Femeia fuma foarte mult si nu conta ce fel de tzigari, fum sa iasa 😀 dar ce era cel mai rau ai placea bautura foarte tare, ne-am convins dupa mai multe zile, Tata nu bea dar femeia bea de tot timpul era in coma mai ales k aveam noi si 100 litri de Vin de ala rosu, intr-o luna de zile a terminat tot Vinul. Eu ai tot spuneam lui Tata; tu asa femeie tziai gasit, o alcolista dar pe Tata nu-l deranja, el era multzumit k avea femeie, zicetzi voi ce fel de om era asta? de multe ori ma certam cu el pe tema asta si lui Tata nici nui pasa, parca era vrajit. Dupa ce a terminat Vinul de baut, a inceput sa vinda unele lucruri din casa pt. bautura mi-a vindut si pachetul ce lam primit din Anglia de la o femeie care mia trimis niste dulciuri pt. Craciun. Sa va explic cum a fost; Eu primeam in fiecare an de Craciun si Pasti, pachet de la o femeie din Anglia (despre asta va povestesc altadata ) . Si de acel Craciun am primit pachet erau dulciuri si bomboane pt. brad, dar a venit mai repede si ia-m zis lu Tata sa le puna in camara la rece k in casa era cald si sa nu se topeasca. Noi nu neam mai uitat sa vedem de ele, la noi nu se fura-n casa, si pe chind sa ne apucam de facut pomul de craciun ia bomboanele de unde nus, nu-mi vinea a crede ochilor, alcolista mi le vinduse pt. bautura, si mi-a spus un vecin k o vazuse chind le-a vindut la patroana de la chiosc si nu am crezut asa ceva, ne-am dus cu Andrei si am intrebato pe patroana si mi-a zis k e adevarat si ai pare rau k nu o cunostea pe ce-a care mi-a vindut dulciurile. Am venit acasa ia-m zis la Tata cele intimplate si aproape tot eu si Andrei era sa luam bataie, tot noi era vinovatzi  asa om era Tata. Dar D-zeu tot nu a ajutato pe alcolista pt. k in prima zi de Craciun find beata k de obicei a alunecat pe o bucata de gheatza si si-a rupt mina dreapta era cea cu care mia furat si vindut dulciurile 😀 , si imi tot repeta intruna asa; ei k tu mai blastamat de mi-am rupt mina. In fiecare an imi aduc aminte de Craciun, de povestea asta. Sper k voi sa avetzi amintiri mai frumoase….multa sanatate si SARBATORI FERICITE

8 gânduri despre “Amintiri

  1. Ramo

    Cam trista amintire despre Craciun ai, Zolty.

    Dar cum zice domnul Zamfir, de acum ai lucruri bune la care sa te gandesti. Lasa amintirile astea aiurea sa fac loc altora mai frumoase!

    Iti doresc sa ai parte de un Craciun nemaipomenit anul asta si sa fii fericit caci meriti din plin!

  2. Mai schimbă povestea de Crăciun!
    Imaginează-ţi că ai casa izolată, că ai ceva lemne, că ai ceva prin frigider ţi cămară, că ai şi nişte bănuţi în cont, … Şi, mai ales, că ai nişte prieteni!

Lasă un răspuns

