Ajuta-ne sa-l ajutam pe Zolty 3

Sall, ieri a fost din nou pe la mine Sergiu si Marian de la Ziarul21 sa-mi mai aduca niste haine si bani de la oameni care au donat pentru mine. Am mai primit niste haine de la domnul Cornel, si de la fetele de la Ovirex tot ceva haine si ceva bani si din partea lui Alin din Campia-Turzi si de la cineva care a dorit sa ramina anonim si ai respectam dorintza. Eu le multzumesc tuturor pt cele trimise si eu la rindul meu am sa mai donez o parte din haine la niste oameni saraci din Bogata. multa sanatate

UPDATE  Articol  Ziarul21

6 gânduri despre “Ajuta-ne sa-l ajutam pe Zolty 3

  1. andrei

    Frumos din partea lor, vezi Zolty acestia sunt oamenii in fata carora merita cu adevarat sa iti scoti palaria, nu nenorocitii care sunt putred de bogati si cheltuie banii pe femei, masini si bauturi scumpe!
    Frumos domnilor si doamnelor, cand faceti astfel de gesturi demonstrati ca meritati respectul celor din jurul dumneavoastra!

Lasă un răspuns

