La Dorin in Mihai-Viteazu

Sall, Dupa ce am terminat la Doctor, venind spre casa, am oprit la un semafor si asteptind sa se faca verde, Ion ne intreaba; de prietenul ala al vostru din Mihai-Viteazu ce mai stitzi? io ai zic k nimic, are telefoanele inchise k nu a platit facturile, el fara servici doar cu Ajutor Social si avea 3 abonamente la Vodafone k bazatzii, Ajutorul Social il dadea pe abonamente, ma no zi tu ce om e si asta. Zice Ion, hai sa merem pina la el sa vedem ce mai face, avind in vedere k era de Mos Niculae, zic; bine hai sa merem si ai ducem ceva, ai cumparam de la un magazin ceva sa nu zica k am fost cu mina goala, k si el e vai de capu lui singur si bolnav. Andrei sa dus a cumparat ceva de mincare si ne am dus la Dorin in comuna Mihai-Viteazu, era deja intuneric afara chind am ajuns acolo.Locuieste pe la mijlocul localitatzi langa Dig, intr-o casutza facuta de Primarie. Eu am stat in masina, Andrei si Ion sa-u dus in casa la Dorin, au vreo 10 minute si dupa aceie au iesit totzi afara si au venit sa povestim in masina, am tot povestit noi acolo si ne spune k ce greu ai este lui (parca mie mi-e usor) k o vindut porcul pt k avea multe datorii la magazin, la un moment dat a inceput sa tuseasca si ne spune k sa racit foarte tare, eu il intreb, dar cum? vad k ai ceva lemne de foc! im raspunde k avindut porcul, si-a dat din datorii si sa inbatat bine cu bere, si berea a fost foarte rece si el e mai sensibil la ghit, chind am auzit cele zise de el parca mar fi lavit cineva in cap cu o bita asa am simtzit. Am stat si ma ghindeam asa, noi am mers pina la el stind k este bolnav si sarac vai de el, iam dus si ceva de mincare sa aiba, si el ce face, bea? si se mai si plinge k pe el nul ajuta nimeni, poi cum sa-l ajute lumea dak el cum prinde ceva bani se apuca de bautura si k prin minune nu-i mai bolnav. Acuma nu k miar parea rau, dar mai bine dadeam ce iam dus lui la niste oameni nevoiasi k sint prea multzi. Noi am incercat sa ajutam pe cineva cu chit putem, si noi am fost ajutatzi si ne-am bucurat, am vrut sa facem si noi o bucurie la cineva de Mos Niculae, poate am reusit….multa sanatate

3 gânduri despre “La Dorin in Mihai-Viteazu

  1. Mona

    uneori, necazurile multe fac ca oamenii sa bea.. de suparare.. eu zic sa nu judecam atat de aspru pe toti cei care sunt singuri si beau. din necaz beau, nu din distractie.

Lasă un răspuns

