A venit Mosul

Sall, dupa cum va spuneam Simbata in Mos Niculae, am fost cuminte, si chiar am fost avind in vedere k a si venit si la mine, nu k in altzi ani chind isi rupea piciorul atunci era zapada, acum nu, (poate de aia nu a nins 😀 ) Azi chind a venit Mosul, noi inca dormeam pe la ora (nu va zic) . Au venit Marian si Sergiu de la Ziarul21, sa-mi aduca cadouri de Mos Niculae din partea unor oameni cu suflet din CAMPIA-TURZI, iata si numele lor

cadouri
cadouri

in ordine; LUCIAN, NUTI, DANIEL, RADU, DANIEL   in colaborare cu Ziarul21 . Le multzumesc pe aceasta cale celor mai sus mentzionatzi pt. ajutorul acordat si pt posibilitatea de venire a Mosului, Marian sa bucurat k nu a trebuit sa intre pe horn, chiar nu stiu cum sar fi descurcat 😀 . In rest va doresc toate cele bune, multa sanatate si sa fitzi cumintzi k nu mai asa vine Mosul la voi 😀

8 gânduri despre “A venit Mosul

  1. Gigel campulung muscel

    Ma bucur foarte mult k a venit mosul la tine zoly. Eu nu am fost cuminte asa ca nu a venit. Sa le dea bunul Dumnezeu multa sanatate celor care sunt langa tine Zoly .

  2. Zolty dragă, tot ce am primit până acum pentru tine sunt … trei promisiuni! Să ţi le aduc?! Fii sigur că atunci când voi primi, materiale sau bani, voi veni IMEDIAT la tine. Cu sau fără animal!

    1. #Zamfir POP: cu promisiuni e plin podul de la casa (cred k si din cauza asta am probleme cu fundatzia 🙂 sincer nu mai am unde le pune nu vreau sa ma incurce promisiunile si prin casa. asa k tzinele la tine si poate se adeveresc si aduci atunci rezultatul promisiunilor

      1. Eu am pod mai mare şi le păstrez acolo (că în pivniţă nu mai este loc!). N-aş fi vrut să crezi cumva că am primit şi nu ţi le-am adus!
        Nici de maşină nu mă pot ocupa zilele acestea: mi s-a făcut un furncul urât pe spate şi abia mă mişc. Dar, voi rezolva eu cu toate. Pe rând. Să ai o zi bună în fiecare zi!

Lasă un răspuns

