Saraca Casa

Sall,  zilele astea uitinduma pe citeva site-uri am vazut o poza interesanta si am stat si ma-m ghindit si am mai tras o concluzie despre despre saracia din tzara noastraDar ce mi-a atras atentzia cel mai mult la poza asta, avind in vedere casutza sa-u ce o fi asta, e foarte saraca si sigur k si ce-i care locuiesc in ea la fel de saraci, e construita din pamint, asa se faceau casele cu mult timp in urma. Si acum sa va zic ce mi a atras atentzia cel mai mult, ori chit de saraci sint oameni dar antena de DIGI tot au, fara asta nu se poate, tzigani au o vorba; nu conteaza k nu au de mincare, conteaza sa cinte casetofonul.  multa sanatate

2 gânduri despre “Saraca Casa

Lasă un răspuns

