Turne-ul de POKER

Sall, azi vreau sa va zic despre unul dintre jocurile mele preferate online, este vorba despre POKER de la GAME DEZIRE . In fiecare seara sint doua turnee de POKER, primul incepe la ora 21.00 si al doilea incepe la ora 23.00 . Turneul de POKER  freeroll e moca dar potzi chistiga jetoane virtuale. Eu joc de vreo 6 luni in turneu si am chistigat de doua ori locul 2, dar in data de 29.11.2010 am chistigat insfirsit locul 1 in turne-ul de POKER, o mare realizare pt mine 😀 , de mult am asteptat asta (nu vreau sa ma laud, dar…). In fiecare seara sint prezent in turneu

turneu de POKER chistigat  29-11-2010
turneu de POKER chistigat 29-11-2010

uite aici dovada, si va astept si pe voi

aici avetzi din partea mea un bonus aici … multa sanatate

2 gânduri despre “Turne-ul de POKER

  1. hAnN18Al

    E interesant, dar îţi recomand să încerci jocul pe un site adevărat. Se poate concura şi pe bani virtuali dacă nu vrei să rişti nimic 🙂

Lasă un răspuns

