Ajuta-ne sa-l ajutam pe Zolty

Sall. campania organizata de Ziarul21, Ajuta-ne sa-l ajutam pe Zolty am primit primul ajutor de la domnul Turdeanu Gavril. Ieri 26.11.2010 , pe la amiaza ma sunat Marian Oprea si mi-a zis k vine la mine inpreuna cu cineva de la ziar k sa-mi aduca ceva de la un om pensionar pe nume Turdeanu Gavril, care fiind si el sarac dar cu dorintza de a ma ajuta. Multa sanatate

3 gânduri despre “Ajuta-ne sa-l ajutam pe Zolty

  1. Du-te înapoi, la editare, şi corectează.
    În ultimul timp, şi la blogurile mele de pe wordpress apar diferite disfuncţionalităţi. Şi eu scriu şi postez, apoi, rescriu şi re-postez, chiar de mai multe ori.
    Nu este de vină computerul tău ori conexiunea la internet.

Lasă un răspuns

