A nins

Sall, azi noapte am avut un vis ciudat, am visat k linga soba erau dai soricei albi k zapada, inca ma miram in vis cum se poate sa fie asa de albi, parca erau din zapada si doi soareci negri. Si eram nervos pe pisica pt k se temea de iei, pisica inloc sa atace soareci fugea de iei, nu intzeleg ce vrea sa insemne visul asta. Dar azi dimineatza chind ma-m trezit am vazut ceva ce nu mai vazusem de mult „a nins„ era asa frumos afara, nu am rezistat fara sa fac chiteva pozeam iesit pe terasa si ma ghindeam asa; a venit Iarna si io ce ma fac pt k inca nu mi-am cumparat cauciucuri de Iarna 😀 si cine sti ce Iarna va fi??

12 gânduri despre “A nins

  1. a venit rece si proaspata, prima ninsoare. E frumos sa fie totul alb. Acum s-a topit si a iesit soarele. Dar mereu, prima ninsoare din an o tinem minte.

  2. Vă informez că blogul
    http://zanfirpop.blogspot.com
    este fals, deschis şi întreţinut de neoameni revoltaţi de faptul că nu mă sfiesc să spun adevărul.
    Dacă vă repugnă astfel de metode, vă rog, ajutaţi-mă să aflu IP-ul de unde a fost creat şi de unde se scrie pe el.
    Vă mulţumesc în numele unei blogosfere curate!
    Răspundeţi printr-un Comentariu pe oricare dintre blogurile mele şi nu voi face vizibilă informaţia pe care mi-o veţi furniza.

  3. Soarecii din visul au au o parte buna si alta rea, din ce am citit eu pe google.Cica cei negri sunt : pierdere de bani sau dusman , iar cei albi: casatorie sau veste buna:)
    Deci la tine s-a axat visul pe vestea buna: te-a bucurat zapada:)

Lasă un răspuns

