O dorinta inplinita

Sall, ieri am fost foarte bucuros, am avut o zi frumoasa si mi sa inplinit o veche dorinta, la care visam de foarte multa vreme. Si uite k mi sa-n plinit cu ajutorul unor prieteni de treaba si seriosi care mau ajutat cu un internet mobil cu aceasta ocazie vreau sa la multumesc din toata inima pt ajutorul acordat lui groparu si prieteni lui (si ai mei 😀 ) , sa va dea D-zeu sanatate si vericire si la familiile voastre….. multa sanatate

6 gânduri despre “O dorinta inplinita

  1. Te salut, Colega Blogger!
    Să fiu cinstit, când ai început să bloguieşti, nu m-am aşteptat să hălăduieşti aşa de bine pe coclaurile virtuale. Nu te opri! Exemplul tău va fi preluat de alţii care, ca şi tine, nu au avut mult noroc în viaţă. Şi, aşa cum tu eşti un pic mai fericit, vor fi şi ei!

  2. Nu-i asa ca de cand bloguiesti nu te mai simti al nimanui?
    Faina inventia asta, cu internet la purtator.
    Sa te bucuri in continuare de ajutorul celor din jur!!!

Lasă un răspuns

