IN ZIARUL21

Sall, Miercuri 06-10-2010, a inceput k ori ce zi , aproape toate-s la fel. Dar Miercuri a fost mai diferita, sa va spun cum sa intimplat; pe  la ora 14 ma-m dus pina in sat la o plimbare,  am stat putin de vorba cu un prieten, la un momennt dat se opreste o masina langa noi si spune, tu esti zolty? ai raspund,  da!, ami spune k ma vazut in ZIARUL21 si mi-a adus ceva haine. Am venit repede acasa, iei au venit dapa mine si am ajuns acasa. Si ai mai intreb o data de unde stiu de mine si imi raspund k din ZIARUL21 . E adevarat k am trimis un mail cu povestea mea la ziar, dar nu am primit nici un raspuns si intre timp mi-a fost publicata povestea si am ramas foarte surprins. Am uitat sa-i intreb numele lor si imi pare rau dar am facut o poza cu iei si le multumesc pt ajutorul acordat. multa sanatate

Un gând despre “IN ZIARUL21

  1. Zolt, numele acelor oameni îl ştiu eu: se numesc Oameni cu Suflet. Le mulţumesc şi eu pentru gestul lor.
    Cei de la Ziarul 21 se numesc:
    Marian Oprea , jurnalistul, şi Lia Durlan, patroana. Şi lor le mulţumesc pentru că ţi-au publicat povestea.
    Pune acumulatorii la încărcat: mâine ai oaspeţi! Doi bloggeri de seamă:
    Ulise şi Zamfir!

Lasă un răspuns

