Duminica 29-08-2010

Duminica am fost din nou la zilele TurziEra in norat afara si putzin racoare dar am fost hotarit sa merg si Duminica

Eram foarte hotarit sa particip si la concertele SMILEY si HORIA BRENCIU. Am reusit sa ajung la concerte, primul concert SMILEY , mi-am cumparat o punga de popcorn sa am ocupatzie pe timpul concertuluidar mare greseala am facut, de abia am reusit sa ajung langa scena na-u vrut Gardieni sa ma lase sa intru dar am avut noroc cu o femeie care ma lasat sa intru (mii de multzumiri). In fatza scenei era un bas de aveam impresia ca-mi zboara jobenul de pe cap nu puteam minca nici din popcorn si deabia am reusit sa fac  2-3 pozeLa HOREA BRENCIU nici nu ma-m  asteptat sa-mi placa asa mult concertulmulta sanatate

2 gânduri despre “Duminica 29-08-2010

  1. Szabo Lorand

    Eu nu am putut sa ajung la concert pentru ca in ziua aceea miam tinut ziua dar as fii mers si eu
    sunt faine pozele!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

