La Concertele LOREDANA, ZDOB si ZDUB

Sall, dupa cum va spuneam Luni, am fost la zilele CAMPIEI-TURZI. Am fost si la trei concerte, am avut noroc k mau lasat Gardieni langa scena, eu as fi vrut sa stau in fatza scenei dar nu sa putut, a fost destul de bine si intr-o parte.Primul concert a fost Dj  (nu mai retzin numele)

zdob si zdub
zdob si zdub

Al doilea concert, ZDOB si ZDUB din Republica Moldova, super concert si spectacol. De mult imi doream sa particip la asa un concert frumos

A urmat un superb foc de artifici

😀  😀

LOREDANA
LOREDANA

Si a continuat cu concertul  lui LOREDANA, care din pacate nu am putut sta pana la sfarsit, din cauza k cu cine am fost cu masina trebuia sa mearga dimineatza de vreme la servici

LOREDANA
LOREDANA

Am stat la vreo 3-4 melodii din concert……multa sanatate

Lasă un răspuns

