La zilele CAMPIEI-TURZI

Sall, azi 15.08.2010 sint zilele CAMPIEI-TURZI unde sper sa ajung cu bine azi am primit confirmarea k am sa ajung si eu la concertele care au loc acolo. Nu am reusit sa gasesc nici un sponsor, dar am vorbit cu o verisoara care merge si ne duce si pe noi si contribuim la benzina e bine si asa. Sper sa fie frumos si sa reusesc sa ajung langa scena, sper sa ma lase gardienii, anul trecut mau lasat la concertul lui ANA-MARIA FERENT, am stat la aproximativ 2-3 metri de scena, a fost super frumos. multa sanatate

concertul de anul trecut  ANA-MARIA FERENT
concertul de anul trecut ANA-MARIA FERENT

Lasă un răspuns

